به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, September 7, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] ~~Mohem~~

 
 

afsharsh@modares.ac.ir

 
 
   

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

سلام به همه هم گروهي هاي عزيز

امروز اومدم يك بر خوب در مورد محصول جديد شركت هاي زير مجموعه ايران روشن بدهم.

همانطور كه مستحضر بوديد، از دو ماه پيش طي واردات قرص هاي سوخت پاورپيل (محصول آمريكا) استقبال فوق العاده زيادي از اين قرص هاي سوخت جهت مصرف در خودروهاي شخصي شد تا آنجا كه اين اواخر مجبور شديم عرضه اين محصول را بصورت سهميه بندي براي هر پلاك خودرو انجام دهيم.

كارائي و امنيت اين محصول تا بدانجا بود كه شركت تضمين 100% جهت برگشت دو برابر مبلغ در صورت عدم كارائي قرص سوخت پاورپيل داد و بيمه ايران هم اين محصول را بيمه نمود.

هم اكنون حامل اين خبر هستم كه طي واردات بعدي قرص پاورپيل و طي فرايند  و تكنولوژي جديد شركت آمريكائي با حداكثر كارائي به ميزان 30 درصد كاهش سوخت بنزين، بالابردن اكتان بنزين تا ميزان 98 (معادل بنزين سوپر استاندارد بين الملل در امارات) و 78 درصد كاهش مونواكسيد كربن و دوده و سرب (اين ميزان باورنكردنيه) قابل عرضه در سطح كشور خواهد بود.

شايد باور نكنيد! ولي بعد از استفاده از قرص سوخت پاور پيل به ازاء هر 60 تا 70 ليتر، كليه خودروهاي ايراني ( از پيكان گرفته تا خودروهاي جديد ) به طرز اعجاب انگيزي داراي شتاب و قدرت و كاهش مصرف سوخت خواهند شد و عمر و كارائي خودرو به ميزان 2 برابر حد معمول طي استفاده از اين قرص سوخت افزايش خواهد يافت و با توجه به منشاء گياهي اين قرص و پالايش در دماي خيلي بالا در خلاء، هيچگونه عوارض جانبي اين قرص نخواهد داشت.

اين بار هم شركت پردازندگان به همراه بيمه ايران، كارائي و كيفيت اين محصول را ضمانت ميكند.

شايان ذكر است قرص سوخت پاورپيل داراي 28 مدرك بين الملل آزمايشگاهي، كليه اعتبار نامه هاي ايزو 14000 و مدرك برتر CE از اروپا ميباشد.

به همين جهت كليه كارخانه هاي خودروسازي جهان به قرص سوخت پاور پيل لقب جادوگر 2008 را داده اند.

كافيه فقط يك بار امتحان كنيد! يك قرص سوخت در باك خودرو بياندازيد، 60 ليتر بنزين بزنيد و ببينيد چه خبره؟

ابتدا اين قرص كاتاليزور با بنزين ايجاد ميكند، طي باك اول ان‍ژكتور و سيستم سوخت رساني و موتور شما را تميز و پاكيزه ميكند و كليه رسوبات را از بين ميبرد و در دفعات بعد شاهد قدرت و شتاب فوق العاده خودرو و كاهش صدا و گرماي موتور خودرو و كاهش شديد مصرف سوخت بنزين و آلودگي و مونوكسيد كربن خواهيد بود.

 

 با توجه به محدود  بودن عرضه اين محصول و حجم بالاي تقاضا به دليل ارزان بودن محصول ، تهيه قرص سوخت پاورپيل فقط از طريق دفتر شركت با شماره تلفن 88336995-88336487-88336488-88336996-88004967 و آدرس : يوسف آباد- خيابان فتحي شقاقي - پلاك 93 - واحد 4 يا 6 ميسر خواهد بود.

هزينه پيك پيشتاز جهت ارسال محصول به شهرستانها بر عهده شركت خواهد بود

 

 
 
     
 

 
 

 

 
     

  

 

 

 

 

 
 

 
 
     

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive