به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, August 22, 2009

..:: IRAN ROSHAN ::.. 2 ta khabar va tasvir jaleb



 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

 
 
 

 

فروش ویژه خودرو پرشیا زیر قیمت بازار با تسهیلات :تلفن 44828377
 

 

 

 

 

 

 

عضو گروه ایران روشن شوید

http://groups.yahoo.com/group/iranroshan/join

 

سلام

متاسفانه دیروز کاریکاتوری برگرفته از روزنامه کیهان در مورد اعتبار موسیقی ایران استاد شجریان چاپ شد که جهت اطلاع عموم این کاریکاتور را در گروه ایران روشن قرار دادیم.

ما هم هماند بقیه مردم ایران این حرکت زشت و دور از شان روزنامه معتبری مثل کیهان را محکوم میکنیم و برای استاد شجریان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.

 

سال اصلاح الگوی مصرف

تا قبل از این Made In China حتی به تسبیح ها و جانمازهای ایرانیان رسیده بود و حالا كلمه "الله" و عبارت مقدس مسلمانان یعنی "بسم الله الرحمن الرحیم" را به قسمت پشت شلوارهای ایرانیان برده اند و عجب آنكه برخی مدعیان كه پیشتر در اعتراض به عبارت كوكاكولای برعكس شده كفن پوش به خیابان ها می ریختند  و در جهت تحریم كوكاكولا و نستله حركت می كردند  و هم در برابر كشتار مسلمانان چین سكوت كرده اند و هم در برابر این توهین آشكار. این شلوارهای جین زنانه در فروشگاه های افسریه، حوالی خیابان های اول و دوم به قیمت 21 هزارتومان در حراجی به فروش می رسند.

اكثر خریداران هم به نوشتار پشت جیب شلوار توجه نمی كنند و صرفا به خاطر قیمت و دوخت شلوار ان را خریداری می كنند. فروشنده هم اطلاعات چندانی در خصوص محل خرید شلوارها و ... ارایه نمی دهد. البته برخی از خریداران به دلیل عبارت پشت شلوار از خرید آن امتناع می كنند.

به تصویر این شلوارهای جین چینی كه به تازگی به بازار ایران وارد شدند نگاه كنید، عبارت "بسم الله الرحمن الرحیم" كه "الله" آن دوبار تكرار شده است، روی جیب های عقب این شلوارهاست و یك بسم الله هم برعكس نوشته شده است.

در مكتب اسلام برای كلمه الله حرمت قائل شده اند. به طوری كه حتی  برای دست زدن به خط و نوشته آن باید وضو داشت و... و حالا درست در قسمت نشیمنگاه این شلوارها این كلمه گلدوزی شده و بدتر ان که در تهران - که خیلی ها دوست دارند ان را ام القرای جهان اسلام بنامند - به فروش می رسد!

با توجه به اینكه این شلوارها تازه به كشور وارد شدند، هنوز تعدادشان مشخص نیست  ولی به دلیل آنكه در مارك داخلی شلوارها، عبارت "Made In P.R.C" مخفف عبارت "People Republic of China" به معنی  جمهوری خلق چین درج شده است، به نظر می رسد تكذیب ملیت این كالاهای موهن و تازه وارد برای مسئولان كمی مشكل شود.

 

تصوثر مزار شعبان جعفری از عوامل کودتای 28 مرداد

پیکان قرمز با کولر آبی

تصویر داخل خانه کعبه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
     

  

با گروه ایران روشن هر روز را به بهترین شکل تجربه کنید