به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, April 23, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] jok&sms

 

 

 

 

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

فتواي جديد مراجع تقليد: اگر نماز گذار در حالت رکوع يادش بيايد که در قزوين است احتياط واجب آنست که به جاي نماز فاتحه خود را بخواند oh go on

الهی تو خورشيد بشی من زمين که سالی يک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی
 

Мммм Пивасик))))) - алкаши, люди, пиво, прикол, фото


سلام گلم چطوری؟ از ديشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم
daydreaming - New!

اگه فكر ميكني بي عرضه هستي؟اگه فكر مي كني به درد هيچ كاري نمي خوري !اگه فكر مي كني بي مصرف هستي!به خدا درست فكر مي كني!
 

превед медвед) - медведи, позитив, фото


به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم
نمى آیى توامشب کاش دیشب / دل سیرى نگاهت کرده بودم
love struck

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را می خواهم و اینها بهانه ست

يکي بود يکي نبود..وقتي اين يکي بود اون يکي نبود وقتي اون يکي بود اين يکي نبود..خلاصه ما هم نفهميديم که کي بود و کي نبود اما فهميديم که اون يکي با اين يکي نبود

وقتي يه سيب گاز ميزني و يه كرم درسته ميبيني زياد ناراحت نشو.وقتي ناراحت شو كه كرم نصفه ميبيني!
sick
 

Дам за рулём - авто, знаки, прикол


دوست دارم با تو بخوابم ؛ منو تو تنها با هم ؛من بي تو خوابم نمي بره ؛‌كجايي زير شلواري من!

خطر:اگه این اس ام اس رو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.لودینگ..10%...50%..90%...ارور...مغزی یافت نشد.با خیال راحت بقیه شو بخون

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی
عشق آن است که صد دل به یک یار دهی
rose
 

Жесть - машины, юмор

 


کاش بودی تا دلم تنها نبود / تا اسیر غصه ی فردا نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی / بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

کاش می شد قلب ما از یاس بود / تک تک گلبرگ آن احساس بود
پاک و سبز و ساده و بی ادعا / کاش می شد بهتر از الماس بود
کاش می شد عشق را تفسیر کرد / عاشقی را با محبت سیرکرد
praying

ترکه توي يه مانور از هواپيما با چتر ميپره پايين چترش باز نميشه ميگه خب خدا رو شکر که اين فقط يه مانوره
hee hee

اگر در زندگي جرأت عاشق شدن را نداري، لااقل شعور معشوقه بودن را داشته باش
 

ИЗВРАТ - авто, прикол, тюнинг

 


بدن عریانت را در اختیار کسی بگذارکه روح عریانش در اختیار توست

مداد رنگي ها مشغول بودند...به جز مداد سفيد...هيچ کسي به او کار نمي داد...همه مي گفتند:{تو به هيچ دردي نمي خوري}...يک شب که مداد رنگي ها...توي سياهي کاغذ گم شده بودند...مداد سفيد تا صبح کار کرد...ماه کشيد...مهتاب کشيد...و آنقدر ستاره کشيد که کوچک وکوچک و کوچک تر شد...صبح توي جعبه ي مداد رنگي...جاي خالي او...با هيچ رنگي پر نشد


ويكتور هوگو ميگه هرگز به كسيكه دوسش داري نگو دوستت دارم ............ ويگتور هوگو غلط كرد ................. دوستت دارم دوستت دارم
big hug

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری
 

И как вам, стрельба с положения раком? - армия, прикол, солдаты

عاشقى را شرط اول ناله و فریاد نیست
تا کسى از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
عاشقى کار هر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست
shame on you

آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه:
1.من ادمت کردم
2.برو از شوهر مردم یاد بگیر
3.دیشب کجا بودی
4.پولاتو دادی مامانت
5.مامانم اینا
6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟


میدونی "نبات"کیلویی چنده ؟ نمیدونی ؟ "نقل " چی ؟ اونم نمی دونی ؟اشکال نداره ،از قدیم گفتن :خر چه داند قیمت نقل و نبات !
not talking

دکتر به زن و شوهر قزويني : تا حالا چند تا بچه آوردين ؟ زن : من هيچي آقاي دکتر همه رو شوهرم مياره
rolling on the floor

جارو برقی با اینكه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میكشه . جارو برقیتم آشغال !!!!
not talking

من ساده و بیرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم!

از ديروزها به دنبالت دويدم و به اميد ديدارت به امروز رسيدم ولي افسوس...! افسوس که تو به فرداها سفر کردي
sigh

 

HAND-FREE - прикол, техника


سكوتم را به باران هديه كردم.تمام زندگي را گريه كردم...نبودي..!.در فراق شانه هايت به هر خاكي رسيدم تكيه كردم


زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست . هر کسي نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پيوسته به جاست خوشتر آن نغمه که مردم بسپارند به ياد

 

12 اردیبهشت ماه، سفر گروهی ایران روشن به دریاچه سنبل رود و آبشار گزو

 مرداد ماه، سفر 40 روزه گروهی  ایران روشن به اروپا

 

 

 

تلفن های تماس دفتر امور مشترکین گروه : 88004967-88336487-88336488-88336995-88336996

 

آدرس: تهران- یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی - پلاک93 - واحد 4 و واحد 6

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 
 
 
 

 

 

  __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive