به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, June 13, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] Kheili Mohem

 
 

afsharsh@modares.ac.ir

 
 
   

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

سلام خدمت تمام هم گروهی های عزیز

توی این مدت کلی ایمیل و نامه داشتیم که دلایل تاخیر در برگزاری تورهای ایران روشن و به دنبالهء آن مسائل پشت پرده از قبیل دلایل اخراج آقای علی خدابخشی (مدیر طبیعت گردی تورهای ایران روشن) را از مدیر گروه خواستار بودید.

اولین دلیل و مهمترین دلیل تاخیر یک ماهه در برگزاری برنامه های طبیعت گردی ایران روشن، تاخیر تصویب مجوز بند ب و همچنین اخراج مدیر برنامه های طبیعت گردی از گروه بود و دلیل دیگر خستگی مفرط از فاصلهء کم اجرای تورهای طبیعت گردی بود که انشائ ا.. تا اوائل تیرماه تمام این موارد رفع خواهد شد و بهتر از گذشته در کنار شما خواهیم بود.

و اما دلایل اخراج آقای علی خدابخشی به عنوان مدیر برنامه های طبیعت گردی از گروه ایران روشن

روز 20 اردیبهشت ماه، در برنامهء آدران به برقان، با توجه به عدم امکان راهیابی اتوبوس و مینی بوس به مسیر کوهستانی برقان،  طبق قرار ایشان با مجموعه قرار بود که از وانت نیسان برای جابجائی مسیر نیم ساعته کوهستانی برقان استفاده شود تا هم امنیت بالا داشته باشد و هم از خستگی گروه کاسته شود تا بتوانند مسیر رودخانه را با نشاط طی کنند.

ولی ایشان بدون پایبندی به تعهد خود، از خودرو شخصی خودشان برای جابجائی گروه در کوهستان و در جاده به عرض 2 متر استفاده کردند.

شاید به چشم افرادی که در این برنامه شرکت داشتند این حرکت خیلی لذت بخش و قهرمانانه بود، ولی تصور کنید این مدت زمانی که یک خانم بخواهد روی رکاب ماشین بایستد و به دلیل دست انداز و یا خستگی دستش از روی میله رها شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بله! زیر چرخ خودرو له خواهد شد.

علی رغم اینکه به همه در این برنامه خوش گذشت، ولی مدیران گروه عذاب زیادی به خاطر این موضوع کشیدند و بدتر از آن وقتی بود که متوجه شدیم علی رقم قرارداد ایشان با گروه ایران روشن، هیچ کدام از مسافرین بیمه نبودند و ایشان در برنامه های اخیر خود از اعتماد مجموعه سوء استفاده کردند و هیچ کدام از مسافرین را بیمه نکرده بودند.

به هر حال ایشان از هزینه های لازم برای برقراری کیفیت و امنیت تور سرباز زدند و گروه ایران روشن پس از اطلاع از این موضوع فورا" نسبت به اخراج ایشان اقدام نمود و تورهای طبیعت گردی تا برقراری قرارداد جدید ملغی گردید.

برای مجموعه ایران روشن، مهمتر از بحث مالی و اعتباری، سلامت و جان و رضایت مسافرین  است، حتی اگر قرار باشد به اشتباه خودمان اعتراف کنیم یا کسی را اخراج کنیم یا خاطر کسی آزرده شود..ولی اجازه نمیدهیم با جان و سلامت کسی بازی شود.

 

تصویر اشتباه ایشان در حمل و نقل مسافرین گروه

.

دلیل دیگر اخراج: کیفیت پائین پذیرائی در ناهار و شام و استفاده از یک نیروی خدماتی برای 120 نفر مسافر در دو برنامه اخیر بود که اعتراض همه را برانگیخت

دلیل دیگر اخراج ایشان از گروه: باطل شدن مجوز تور لیدری ایشان از طرف سازمان ایرانگردی و بازرسی سازمان  در تاریخ 24 اردیبهشت طی نامه 2135 ب و تعهد ایشان بر عدم برگزاری هرگونه تور طبیعت گردی در داخل یا خارج ایران تا مادام العمر بود.در ضمن اسم ساده سفران به عنوان موسسه طبیعت گردی بطور کل از لیست سازمان ایرانگردی حذف میباشد.

دلیل دیگر: عدم توانائی در برگزاری تور نئور به سوباتان و بازگرداندن مسافرین از نیمه راه و عدم پرداخت هزینه ها و خسارات ناشی از این تور به ایشان

و اما دلیل آخر اخراج ایشان: ارتباط و ارسال اس ام اس و تماس  با مشترکین گروه ایران روشن و ارتباط دادن ایشان به آژانس دیگر و سوء استفاده از اعتبار مجموعه ایران روشن   بدون هماهنگی و اطلاع مدیران گروه بود

به هر حال  گروه ایران روشن از این تاریخ  هیچ مسئولیتی در قبال برگزاری تورهای طبیعت گردی از طرف آقای علی خدابخشی  و گروه مجازی ساده سفران  ندارد و در صورت وقوع هرنوع حادثه برای مشترکین از طرف تورهای ایشان، گروه ایران روشن مبرا از هرگونه مسئولیتی خواهد بود.

در ضمن در صورت همکاری گروه های دیگر اینترنتی با ایشان، کلیه مجوزها و اماکن مربوطه پلمپ و از طرف بازرسی سازمان ایرانگردی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

شماره تماس سازمان بازرسی جهت پیگیری شکایات: 66582168

هدف ما سلامت و خوشی و لذت شما است...این را باور کنید

 

از طرف مدیر گروه

 

تلفن های تماس دفتر امور مشترکین گروه : 88004967-88336487-88336488-88336995-88336996

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 
 
     
 

 
 

 

 
     

  

 

 

 

 
 
 
     

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive