به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 15, 2034

..:: IRAN ROSHAN ::.. Jahane Energyae Va Eghtesad !! (Bbinid Hame !!)



اینباکس ایمیلتان را برای ایمیل های کاری و مهم خود نگه دارید
از این پس ایمیل های گروه ها به پوشه مخصوص خواهند رفت
جهت اطلاع بیشتر
اینجا کلیک کنید !

 

 

 
 
   

ALi Akhavan ~>masteralive<~

masteralive@ yahoo .com

به نام آنکه هنرمند واقعی اوست.

IRANALIVE.ORG

  

اقتصاد و جهان انرژیایی

 

با ورود به دوره خودهیپنوتیزم با دیدگاهی جدید به جهان آفرینش آشنا میشوید، نگاهی که جهان اطراف ما را یک جهان انرژیایی معرفی میکند در ترمهای دوم وسوم هیپنوتیزم متوجه میشوید چگونه این انرژی حیاتی رادقیقتر مدیریت کنید و خوشبختی واقعی را درون خود احساس کنید. روبرو شدن با چنین جهانی علاوه بر غرابت آن با آموخته ها ما را دچار یک بهت و شگفتی مضاعف نیز مینماید چرا که انرژی خصوصیات خاص خود را دارد. انرژی محدود به زمان و مکان نیست و بر خلاف ماده که درفضای چهاربعدی محصور میشود بر پایه حرکت و میدان استوار است. تفکرات ما بر اساس منطقی بنا نهاده شده که بر اصل محدودیت در جهان مادی استوار است از این رو در جهان محدود مادی 4 =2 +2 میشود در جهان بینهایت انرژی این محاسبه جایی ندارد چون جمع دو بینهایت برای ما قابل فهم نیست

این دیدگاه جدید بر مبنای اصول پیشرفته فیزیک مدرن که در قرن بیستم توسط انیشتین و بوهم پایه گذاری شده نشات گرفته است ولی مانند بسیاری از مفاهیم فلسفی بعضا لاینفهم مینمایند اما با تشابهاتی که بین جهان انرژیایی و جهان مادی وجود دارد بسیاری از نکات مبهم آن برای ما روشن و کاربردی میشود

در این مقاله با طرح 24 نکته در قالب 24 کلید برای استفاده بهینه از انرژی زیستی سعی کردم با تشبیهاتی بین علم اقتصاد و جهان انرژیایی کلیدهایی را برای بهتر زیستن تقدیم شما کنم بهتر است بدانید تقریبا تمام کلیدهایی را که اینک بیان میکنم حتما قبلا در قالب مفاهیمی معنوی به زبانهای مختلف شنیده اید و شاید بسیاری از آنها را در زندگی بکار بسته اید و شاید یعضی از این مفاهیم را غیر علمی میدانسته اید و اصلا باور نداشتید.

در واقع حداقل فایده مطالعه این کلیدها این است که علاوه بر روشن تر شدن این مفاهیم و خارج کردن این موارد از هاله ابهام و خرافات با دیدگاه انرژیک به این جهان نیز آشنا میشوید.

کلید1 : تبادل انرژی

ما لایه هایی از انرژی هستیم این یعنی "مجموعه ای از حرکات" و همانطور که میدانیم دو حرکت در برخورد باهم بر هم ادغام میشوند مانند تلفیق دو مایع رنگی (مثل ریختن دو شربت مختلف در یک لیوان) .

در واقع ما در زندگی همانطور که بر هر چه دست میزنیم اثر انگشت خود را بر آن میگزاریم ، از هرجا که گذر میکنیم نیز اثر میگیریم و اثر میگذاریم در واقع درهر لحظه ما در تبادل انرژی هستیم این تبادل با افراد ، دیگر جانداران، اشیاء و حتی مکان و زمانی است که در آن قرار داریم. امروز میخواهیم نگاهی نزدیکتر به این تبادلات بیندازیم تا بتوانیم در مواردی آنها را مدیریت کنیم.

کلید2 : هیپنوتیزم و اثر پذیری

دوستانی که تمرینات خودهیپنوتیزم را مرتب انجام دهند حتما متوجه تغییراتی در خود میشوند مثلا اینکه روحیه لطیفتر و حساستری پیدا کرده اند این دقیقا نکته حائز اهمیت هیپنوتیزم در تبادل انرژی است که شما درهنگام هیپنوتیزم با افزایش تمرکز میزان حساسیت خود را در تبادل انرژی بیشتر میکنید و میتوانید تغییرات سریعتر و قویتری در خود ایجاد کنید و همچنین انرژی محیط را خیلی زود تشخیص دهید و با آن محیط به تناسب نیاز به تبادل انرژی بپردازید.

کلید3 : فرکانس هر موجی به منبع ارتعاش مربوط است

حتما این حدیث را شنیده اید که میگوید { همانا اعمال با نیتشان سنجیده میشود} در واقع در اسلام برخلاف دید مارکسیستی که اعمال را با نتیجه می سنجد معیار سنجش هر عمل نیت آن عمل است در متافیزیک هم مصداق بارز این حدیث را می بینیم که هر کاری با هر نیتی انجام شود منجر به دریافت احساسی حاوی انرژی هماهنگ با منبع انرژی است. یعنی اگر این احساس آرامش بخش باشد در واقع شما انرژی حیات را دریافت کرده اید و برعکس

کلید4 : کائنات مدام در حال انتشار انرژی مثبت است.

در دوره آموزش خودهیپنوتیزم متوجه میشویم که جهان آفرینش همواره در حال انتشار نابترین احساس مثبت یعنی عشق خالص است و حاصل این انتشار احساس آرامش است، این آرمش را هنگامی که به دل طبیعت میرویم بهتر و بیشتر احساس میکنیم و انسان هرچه این انرژی را خالصتر منتشر کند بیشتر با کائنات هماهنگ شده و در نهایت میتواند به هماهنگی کامل با کائنات برسد و از یک تکنواز به یک عضو کرال جهان برسد در این زمان است که خواسته هایش بر رخدادهای جهان آفرینش منطبق میشود و هر اتفاقی همان است که او خواسته و از دید زاویه مقابل هرچه میخواهد همان میشود

نوازندگان زيباترين آهنگ هریک نوازنده زيباترين آهنگند

کلید5 : کار و درامد

درجهان مادی برای تامین نیازهای {خودخواهانه} خود هر روز صبح از خواب بیدار شده به محل کار خود میرویم و هر یک شغلی داریم که از طریق این شغل کسب درآمد میکنیم این درامد منبع هزینه هایی است که برای ارضای امیال خودمیکنیم اما از بعد دیگر خود یعنی ارضای حس دگرخواهی خود نیز باید به انتشار احساس عشق بپردازیم و خدمتی به کائنات ارائه دهیم تا درمقابل آن از کائنات آرامش درونی بگیریم.

دراین خصوص عده ای هردو را باهم انجام میدهند یعنی هر روز صبح که از خواب بیدار میشوند با نیت خدمت به سراغ کار و زندگی خود میروند و در نتیجه احساس لذت و آرامش و معاشقه را در تمام زندگی خود حس میکنند این افراد که در شغلشان با خواسته های درونی شان عجین است در کار خود احساس موفقیت میکنند. اگر شما از کار خود لذت می برید و علاوه بر نیازهای مادیتان نیازهای روحیتان نیز ارضاء میشود باید خوشحال باشید اما اگر اینطور نیست حتما درکنار کار روزانه خود برنامه دیگری را برای ارضای روح خود در تدوین کنید که مرتب احساس افسردگی و ناموفق بودن را نداشته باشید، مثلا میتوانید عضو یک سازمان خیریه (مثلا سازمان حمایت از بیماران سرطانی) شوید تا انرژی حیات در زندگی شما جاری شود.

کلید6: پس انداز

بعضی از مردم درصدی از درامد خود را هزینه امرار معاش میکنند و مازاد درامد خود را پس انداز میکنند در جهان انرژیایی هم شما بخشی از احساس لذتی را که از کائنات میگیرید صرف شادمانی و خوش گذرانی میکنید و میتوانید مقداری را پس انداز کنید . البته پس انداز کردن راههای گوناگونی دارد مثلا بعضی ازمردم درخانه پس انداز خود را درآن نگه میدارند یا در بانک و بعضی هم به نوعی یک سرمایه گذاری میکنند البته بعضی هم تجارت میکنند تا سرمایه بیشتری کسب کنند می توانید یک اثر هنری از خود بجای خواهید گذاشت. مثلا خطاطی یا نقاشی میکنید یا به خلق یک داستان بپردازید. بعدا هرگاه احساس کردید جیبتان از احساس لذت و آرامش تهی است به این اثر هنری خود توجه کنید و یا کارهای خیری که انجام داده اید را بیاد بیاورید تا با جیبی پر از انرژی مثبت داشته باشید. اما مرسومترین روشها افتتاح یک حساب بانکی و اندوختن سرمایه در آن حساب است و اما افتتاح حساب بانکی!

کلید7 : حساب بانکی

افتتاح حساب بانکی مقدمه پس انداز است برای این کار کافی است به خداوند رحمان ایمان داشته باشید تا حسابی در بانک کائنات برایتان گشوده شود. ( اشهد ان لا اله الا الله)

اما چگونه در حساب بانکی خود پول واریز میکنیم؟

پول نماد انرژی مادی است که دستاورد بشر است در حالیکه جهان انرژیایی واحد دیگری برای پس انداز دارد و نماد آن شکرگذاری و قدردانی است. وقتی احساس آرامش و لذتی درون شماست با شکر گذاری میتوانید این انرژی خود را نزد خداوند ذخیره نمایید. (در حالت هیپنوتیزم میتوانیم با تمرکز روی این احساس، انرژی بالاتری را جمع آوری کنیم.)

درواقع در بازار اعتبار سرمایه اصلی یک بازاری است و در جهان معنوی تشکر کردن از هر کسی اعتبار شما را نزد او بالا میبرد.

شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند

شما از هر چیزی قدردانی کنید از آن بیشتر دریافت خواهید کرد اما با شکر گذاری نزد پروردگار مانند آن است که اعتبار خود را نزد بانک مرکزی افزایش میدهید.

کلید8 : تسهیلات بانکی

در بانک خداوند رحمان یعنی همان بانکی که درآن سرمایه گذاری کرده ایم بسیار بیشتر از آنچه پس انداز دارید به شما اعتبار داده شود برای دریافت وجه و اعتبار از این بانک کافی دست به دعا بردارید و خواسته خود را مطرح کنید تا به شما اعتبار داده شود

اما مطمئن باشید میزان تسهیلاتی که به شما داده میشود با موجودی شما ارتباط مستقیم دارد

به عبارت دیگر استجابت دعای شما با موجودی شما یعنی میزان شاکر بودنتان ارتباط مستقیم دارد. ذکرشکر گذاری (الحمدلله ) را بیاد باورید.

در این راستا بعضی مواقع که دعاهایمان مستجاب نمیشود باید به ناسپاسی خود از آنچه داریم رجوع کنیم.

کلید9 :رشد اقتصادی

نظامهای اقتصادی درجهان راهکارهای مختلفی برای بهره وری بالاتر و رشد اقتصادی ارائه میدهند اما همه نظامها روی بعضی موارد توافق کامل دارند مثلا اینکه همه نظامهای اقتصادی میگویند داشتن یک سیستم حسابداری قوی منجربه رشد و شکوفایی اقتصادی میشود یعنی اینکه شرکتی که حسابداری منسجمی نداشته باشد نباید انتظار شکوفایی اقتصادی را داشته باشد حتی میگویند فردی که حساب و کتابش روشن نیست ازنظر اقتصادی هم قابل اطمینان نیست درواقع هر فرد برای داشتن استقلال مالی باید برای حسابداری خود زمانی را اختصاص دهد و دریافتها و پرداختهای خود را دقیق زیر نظر داشته باشد.

در جهان معنوی نیز اگر نعمتهایی را که به ما داده میشود بخوبی زیر نظر بگیریم و میزان سپاسی که از بابت آنها روانه بانک میکنیم تحت نظر داشته باشیم مطمئنا اقتصادی پاینده خواهیم داشت.

پس از همین امشب در سر رسیدی که خاطرات روزانه خود را مینویسید فقط خاطرات خوش را بنویسید و در هنگام بیکاری به سراغ آن بیایید و با مطالعه نعماتی که گرفتید احساس رضایت را در خود تداعی کنید و شکر گذار باشید.

بیاد داشته باشید:

در جهان معنوی سرمایه شما رضایت درونی شماست و ناراحتی و عصبانیت، نداری و فقر است.

کلید10 : شرکای اقتصادی

یک فرد مقتصد را میتوان از شرکای اقتصادی اش شناخت چون افراد موفق حتما با شرکتهای بزرگ در تعاملند. شما هم روابط خود را کنترل کنید و مواظب باشید با افراد بدهکار و ورشکسته روحی ( ناامید وافسرده ) مبادلات وسیعی داشته باشید و سعی نکنید در زندگی هرگز به این افراد توجه کنید و از حرفهای آنها درس بگیرید. در واقع به این افراد فقط کمک کنید و انرژی بدهید (ولی به حرفهایشان گوش نکنید)

در زندگی نیز درهنگام انتخاب دوستان که شرکای اقتصاد معنوی شما هستند معیار آرامش درونی را مد نظر داشته باشید.

خصوصا جوانانی که قصد انتخاب همسر را دارند که درواقع یک شریک مادام العمر است در کنار دیگر معیارهای خود خوب است میزان آرامش درونی را نیز اضافه کنند که این مصداق بارز ایمان است و زندگی شما را سعادتمند و لذتبخش میکند و یا از سعادت دور میکند.

آیا هیچ انسان خوشبختی را میشناسید که رضایتمند نباشد؟

کلید11 : ارزش واقعی پول

امروزه خوب میدانیم که میزان پولی که ما به عنوان حقوق یا درامد کسب میکنیم بستگی به ارزش واحد پول ما در میان کل کشورهای جهان دارد به عبارت دیگر اگر ارزش واحد پول ما نسبت به دیگر واحدهای پول بالا باشد (مثل نسبت ریال به دلار و یورو) دراصل باید خوشحال باشیم که درامد ما بالا بوده همچنین افراد معنوی همواره به این موضوع توجه دارند که رضایت مشتری یا حق تعالی چقدر در پولی که از مشتری میگیرند نهفته است و این ارزش را "برکت" مینامند (نرخ برابری ارز) و امروزه کاملا مشهود است که این یک باور خرافی نیست بلکه یک باور علمی است. چون رضایت یا عدم رضایتی که در پول شما نهفته یک انرژی است که کاملا به شما منتقل میشود و حال شما را تغییر میدهد.

کلید12 : گسترش سطح ارتباطات

اصولا هر چه سطح ارتباط با افراد گوناگون بیشتر باشد اقتصاد پویاتر خواهد بود و هر کاسبی باید تلاش کند که مشتریهای بیشتری داشته باشد. این نکته را در جهان ماوراء نیز باید مورد توجه قرار دهیم که هر گز سعی نکنیم بازار عشق و محبت خود را به عده ای خاص محدود نماییم. هرچقدر سطح ارتباطمان با دیگران بیشتر باشد و عشق و محبت بیشتری به دیگران ارائه دهیم از جهان شادتری برخوردار خواهیم بود. البته این نکته را هم فراموش نکنید که همواره بهتر است با افراد خوش حساب و معتبر معامله کنید .( البته حتما میدانید که منظورم از خوش حساب افرادی هستند که در برابر عشقی که از دیگران میگیرند قدردان و شاکر هستند.)

کلید13 : گمرک

در ورودی مرزهای هر کشوری گمرک وجود دارد تا کنترل دقیقی بر نظارت ورود و خروج کالاهای خارجی بشود ما نیز در کالبد ذهنی خود در برخورد با دیگرانیکه شناختی از آنها داریم (یا معنایی برایشان متصور شده ایم) عوارضی بر ورود و خروج از آنها وضع میکنیم این عوارض مانند فیلترهای ذهنی کاملا ما را درگیر خود میکنند به عبارت واضحتر هرچه نسبت به کسی خوشبین تر باشیم مالیات کمتری سر راهش قرار میدهیم و عشقی که از او به سمت ما ساتع میشود بیشتر دریافت میکنیم و برعکس اگر بدبین باشیم عشقی که از او میگیریم کمتر است چون عوارض سنگینی بر راه او قرار میدهیم. این موضوع را در روانشناسی با نام فیلترهای ذهنی میشناسیم.( بیاد بیاورید به کسی که ایمان داریم بدیهای اورا نمیبینیم و زمانی که نسبت به شخصی بدگمانیم انرژی مثبت اورا فیلتر میکنیم درواقع خوبیهایش را نمیگیریم)

موضوع جالبتر این است که اقتصاد باز یعنی حذف گمرکات در جهان زمینه اتصال به اقتصاد جهانی را فراهم میکند و موقعیت رقابت و شکوفایی اقتصاد داخلی را هم محیا میسازد در عرفان هم عرفا معتقدند اگر بجای آنکه سعی کنیم دیگران را بشناسیم و نسبت به آنها تصویر ذهنی ایجاد کنیم بهترین حالت این است که هیچ تصویر ذهنی (گمرک احساسی) از دیگران نداشته باشیم تا به حق نزدیکتر شده و قضاوتمان بر رفتار دیگران به حقیقت منطبق تر باشد.

کلید14 : مشارکت در تولید

در علم اقتصاد ثابت شده هر چقدر کارخانه تولیدی بزرگتر باشد رقابت برایش آسانتر است چون میتواند تولیدات خود را ارزانتر به دست مصرف کننده برساند این سیاست را در اقتصاد چین امروز بخوبی میبینیم و در جهان متافیزیک نیز دعا و نیایش گروهی میتواند انرژی متمرکزتری را نسبت به درخواست یک نفر ایجاد نماید این موضوع را در گروه درمانی ها و انرژی درمانی ها و حتی کارهای گروهی بهتر میتوانید بیابید و در ادیان مختلف هم سفارش بسیاری بر عبادات دسته جمعی دیده میشود.

کلید15 : دریافت وام

اکثر شرکتها و کارخانه ها در هنگام نیاز از بانکهای خود وام دریافت میکنند شما هم اگر درزندگی به مشکلاتی برمیخورید که احساس میکنید نیاز به انرژی زیادی برای رسیدن به مقصود خود دارید میتوانید از بانک خود وام دریافت کنید این وام ها را در اصطلاح نذر کردن و عهد کردن مینامند در هنگام نیاز به دریافت وام حتما بیاد داشته باشید نذری کنید که از نظر روانی شما را متقاعد کند که انرژی لازم برای موفقیت شما را تعهد خواهد کرد. پس با توجه به عمق مشکل درخواست وام کنید. هر چقدر مشکل از نظر روانی برای شما سخت تر بود نذر بزرگتری کنید که به آرامش برسید.

کلید16 :قوانین واردات و صادرات

بسیاری از باورها و اعتقاداتی که ما در مغز خود تصویب کرده ایم مانند مانع بزرگی بر سر راه انرژیهایی است که در ذهن خود دارید این قوانین دست و پا گیر را از ذهن خود پاک کنید و یا با باورهایی دیگر مبادله نمایید.

خانه تکانی : باورهای قبلی خود را مانند اجناس داخل منزلتان بازنگری کنید باورهای منفی و ناکارامدی که در زندگی دارید را به دور بریزید و ذهن خود را آماده پذیرش باورهای خوب خود کنید

کلید17 : انرژی اشیای بی جان

آزمایشات آقای ایموتو از آن جهت حائذ اهمیت است که به وضوح نشان میدهد چگونه انرژی احساسی در ماده ذخیره میشود نکته ای که شاید گاهی کاملا از چشم ما پوشیده بماند.

همواره باید توجه داشت تمام چیزهایی که شما در اطرافتان می بینید از انرژی ساخته شده اند و این یعنی خواه ناخواه با آنها تبادل انرژی داریم.

درمنزل افراد متمول اجناس گران قیمت و ارزشمند فراوان است و من آرزو میکنم تمام اجناس منزلتان گران قیمت و ارزشمند باشد (البته منظورم از گرانقیمت، گرانی از انرژی حیات وعشق است) چون وجود کالاهای ارزشمند یعنی چیزهایی که در زندگی شما با عشق وارد شده اند ،جریان انرژی را در زندگی تسهیل میکنند و آرامش را در منزل شما ثبت میکنند.

نگاهی به منزل خود بیندازید خیلی از کالاها و اقلامی که دارید را با عشق خریداری نموده اید و این کالاها با خود انرژی عشق را یدک میکشند ولی اقلام دیگری هم هستند که خاطرات بد را تداعی میکنند و یا آنها را دوست ندارید پس حس خوبی از آنها ندارید برای به گردش در آمدن انرژی مثبت در منزلتان این کالاها را عوض کنید چون این کالاها باعث میشوند در منزل حس عالی شما به حس خوب بدل شود و حس خوبتان به حس بد. این کالاها را به دیگران انتقال دهید تا با خرید کالاهای دیگری که حس بهتری دارید حال بهتری هم داشته باشید در ذهن خود نیز همین کار را انجام دهید هر خاطره و صحنه ای که موجب میشود حالتان بد شود از خود دور کنید و بجای آن چیزهایی بگیرید که حال بهتری به شما بدهد

بسیاری از چیزها مقدس میشوند و بسیاری از چیزها بر خلاف این جهت یعنی نحسند. وقتی ما در نماز خود سر به مهر میگذاریم این مهر دارای انرژی مثبت خواهد بود وقتی با یک تسبیه مدام ذکر میگوییم آن تسبیه انرژی مثبت میگیرد و وقتی در اماکن مقدس میرویم و در آن نقاط به دعا و نیایش میپردازیم آن مکان دارای انرژی مثبت خواهد شد و برعکس مثلا هنگامی که از عصبانیت با مشت روی میز میکوبید انرژی منفی را به آن میز منتقل میکنیم. لذتی که از برخورد احساسی با یک اثر هنری میگیریم در واقع به علت انرژی مثبتی است که درآن اثر هنری ثبت شده است.

کلید18 : تبادل انرژی با اشیاء

بسیاری از اعتقادات مذهبی ما تبادل انرژی را با اشیاء مورد توجه قرارداده اند و ما همیشه با این موارد روبرو بوده ایم مثلا اینکه از قدیم میگفتند " خواب بد خود را به آب روان تعریف کنید" یعنی انرژی منفی خود را به آبی که جاری است انتقال دهید و آنرا به دور بریزید.

یا اینکه افراد مذهبی وقتی ظروف یا البسه را میشویند یا در حال آب کشیدن چیزی هستند مدام صلوات میفرستند (صلوات در واقع انتقال انرژی به یک کل است) و منظور این است که همزمان با پاک شدن ظروف و البسه از پلیدیهای مادی انرژیهای منفی نیز از آنها پاک و زدوده شود. این روش را در تفاوت اکثر اعمال مانند غسل کردن و شسشتوی بدن نیز می بینیم.

درروشهای دقیقتر ما اثرات قویتری را نیز می بینیم مثلا دعانویسان در واقع با ثبت انرژی مثبت یا منفی بر روی کاغذی سعی میکنند این اثر بر جوانب موثر واقع شود معمولا این افراد با بهره برداری از اسماء اعظم و علم جفر و عناصری که حامل انرژی خاصی هستند مانند (خاک قبرستان- تکه ای از لباس شخصی که حامل انرژی آن فرد است به کار میگیرند و در غذا و نوشیدنی که انرژی اش مستقیما جذب بدنش میشود به فرد مورد نظر میدهند.{ ناگفته نماند این شاخه از علوم ماوراء الطبیعه به علت عدم آموزش صحیح و همچنین وارد شدن افراد بی تخصص و همچنین دیگر ضعفهای شخص انتقال دهنده انرژی یعنی دعانویس در هنگام کار موجب میشود در موارد بسیاری خیلی مفید واقع نشوند یعنی در عین اینکه اثرات این متد کاملا تثبیت شده و تعیین کننده است اما به هیچ عنوان این مقاله به معنای تائید (و همینطور تکذیب) این افراد نیست.}

کلید19 : بازار بورس

بسیاری از خانمهای کدبانو میدانند خرید سبزی های تازه از بازار میوه وتره بار درزمان مناسب مقرون به صرفه تر از خرید از مکانهای دیگر است این روش را هر فرد مقتصدی میداند برای صرفه جویی در وقت خود باید بهترین شرایط را برای عرضه کالای خود یا خرید مواد اولیه لازم انتخاب کند حتی در موارد کلان بورسها موقعیتی را فراهم میکنند که عرضه کلی موجب بالارفتن حجم مبادلات شود.

ما نیز بهتر است برای ارائه تقاضای خود به پروردگار و استجابت دعاهای خود مکانهای مقدسی را که مملو از انرژی روحانی هستند انتخاب کنیم (مانند مساجد و معابد و همینطور درزمانهایی خاص مانند میلاد اعمه معصومین که حال روحانی بر جو جامعه غالب است را انتخاب کنیم)

همچنین بهتر است در منزل خود نیز مکان و زمان دعا و نیایش خود را به نوعی ثابت کنیم وتغییر ندهیم تا به این شرایط شرطی شده و ارسال انرژی بهتر انجام شود.

 

کلید20 : بیمه و ضمانت نامه

پشت بسیاری از کامیونها و وانت بارها قدیم مینوشتند <بیمه ابالفضل (ع) > ویا ((بیمه دعای مادر)) البته به وقتی نوجوان بودم از دیدن این ترکیب ناهمخوان <بیمه + ابوالفضل(ع) > خنده ام میگرفت و فکر میکردم این راهی برای فرار از بیمه است اما امروز که راهکاری برای افزایش درامد در متافیزیک میخواستم و طبق معمول قصد داشتم راهی باشد که خودم تجربه کرده باشم متوجه شدم این ترکیب خیلی زیباست دقیقا همانند فلسفه پرداخت خمس و زکات در دین اسلام که واقعا سود زندگی را تضمین و بیمه میکند.

درواقع اگر با خود توافق کنیم که درصدی از درامد خود را به امر خیری اختصاص دهیم و این توافق را در دفتری ثبت کنیم که فراموشمان نشود مطمئن باشید درامد شما روز به روز بیشتر و بهتر میشود ( منظورم از بهتر یعنی زلالتر و با انرژی مثبت بیشتر )

حتما امتحان کنید !!! نتیجه شگفت انگیز است

حداقل اینکه این نوع شراکت شراکتی است که مثل دیگر شراکتهای بین افراد که ظرفیت شراکت ندارند و پشت سر شریکشان بدگویی میکنند (( که فقط ما کار میکنیم و شریکمان پول مفت میبرد)) شما در قبال شریک ماورائی هرگز این حرفها را نخواهید زد چون خیلی زود تاثیرش را در افزایش درامدتان خواهید دید و ثانیا همانطور که میدانید جهان ماوراء شوخی پذیر نیست و اگر چیزی به کسی بگویید فورا شراکتتان یک طرفه از جانب شریک فسخ خواهد شد.

ارتباطات قدرتمند

کلید21 : ارتباط عاطفی

افراد مختلف بر اساس نوع و حجم رابطه ای که با هم دارند بر روی هم تاثیر میگذارند این تاثیر بر مبنای میزان آگاهی که از این موضوع داریم تعریف میشود و میتواند بسیار مضر یا مفید باشد.

در یک ارتباط دونفره بین دو فرد مختلف مانند پدر و فرزند یا دو برادر یا استاد و شاگرد ارتباط به هر دو نفر مربوط میشود شما به نسبت توجهی که به دیگران دارید از آنها تاثیر میگیرید و به نسبت توجهی که دیگران به شما دارند روی آنها تاثیر میگذارید.

مثلا در کلاس درس تنها نیروی استاد نیست که روی شاگرد تاثیر میگذارد چون این تاثیر از فیلتر ذهن شاگرد هم میگذرد و این فیلتر اتوماتیک قسمتی از نیروی استاد را دفع میکند گاهی این فیلترها با بدبینی ما میتوانند کل نیروی مثبتی که به سمت ما گسیل میشود را دفع کنند و یا بسیار ضعیف کنند.

حجم جریان انرژی به لطافت و عطوفت رابطه مربوط است پس هرچقدر رابطه شما با دیگری عاطفیتر باشد بیشتر و بهتر ازهم میتوانید تاثیربگیرید و فیلترهای کمتری سر راه شما برای تغییر شکل و یا کندشدن حرکت انرژی عمل میکنند در قویترین شکل ارتباط که در رابطه عاشقانه جریان دارد با تقویت و تلطیف رابطه معشوق میتواند مانند دارو عاشق خود را درمان کند همانطور که در داستان لیلی و مجنون هم شنیده اید وقتی مجنون شلاق میخورده اثر شلاق بر روی دست لیلی ظاهر میشده هر دو فرد دیگری هم به همین ترتیب بر هم تاثیر میگذارند و این کاملا طبیعی است که ما بتوانیم از یکدیگر تاثیر بگیریم.

اگر دو نفری که با هم رابطه ای عاشقانه دارند تکنیکهای تاثیرگذاری را بیاموزند هنگامی که یکی از این دو بیمار شدند طرف دیگر میتواند او را تحت درمان قرار دهد اما عموما چون این روش را نمیدانند با بیمار شدن یکی دیگری هم بیمار میشود. دلیل این است که بجای اینکه شخص سالم بخواهد احساس خود را به بیمار منتقل کند عموما شخص بیمار احساس خود را به به شخص سالم منتقل میکند. البته این انتقال انرژی تنها مختص درمان بیماریها نیست و در موارد بسیار دیگری کاربرد دارد که عموما ناخوداگاه در معرض آن هستیم . مثلا اینکه وقتی عاشق کسی هستیم علاقمندیهای او را اتوماتیک در بین علاقمندیهای خود ثبت میکنیم و کافی است او خود را مشتاق چیزی نشان دهد تا ما خود به خود برای آن چیز حساب ویژه ای در ذهن خود باز کنیم. در واقع داشتن عشق در زندگی نشان بلوغ روحی است و امیدوارم هیچکس بدون عشق زندگی نکند و از این عشق نهایت استفاده معنوی بشود.

و یک سفارش شخصی : منتظر نباشید عشق به سراغ شما بیاید شما به سراغ عشق بروید مهم نیست که کسی بداند که شما عاشق هستید حتی معشوقتان

البته عشق معنوی و برای اهداف متعالی عاشق کسی باشید که به شما آرامش میدهد حضورش، کلامش و رفتارش شما را منور میکند و چه کسی بهتر از خالقتان.

فراموش نکنید تمام کسانی که از بی عشقی در زندگی خود رنج میبرند قربانی عشقهای غیر معنوی هستند (آنان که عشقشان به نیت داد و ستد است و هدفی را برای ارتباط عشقی خود در نظر میگیرند و بینهایت عشق را متناهی میکنند) در حالیکه اگر عشق حقیقی را درک کنیم همه میتوانیم عاشق باشیم و مواهب این ارتباط استفاده کنیم.

کلید22 : رِیکی درمانی

ساختن تصویر ذهنی شفا و مدیریت انرژی درمانی موجب شده روشهای مختلف انرژی درمانی کشف و مورد بهره برداری قرارگیرند که متداولترین آنها درکشور ما ریکی درمانی است که ریکی کار با گسیل انرژی خود به سوی شخص بیمار او را تحت درمان قرار میدهد

مزیت این روش بر روشهای دیگر این است که شخص با تمرکز روی یک تصویر ذهنی (شفای بیماری) به مرور انرژی اش برای شفا دهی بالامیرود و درنتیجه تاثیر گذاری بالاتری میتواند دردرمان و شفادهی داشته باشد.

کلید23 : هیپنوتیزم و مانیتیزم

همه مردم دکتر آنتوان مسمر را مبدع هیپنوتیزم را با این نام عجین میدانند درحالیکه مسمر هرگز نام هیپنوتیزم را بکار نمیبرده بلکه برای این متد تاثیر گذاری از نام مانیتیزم استفاده میکرده است مانیتیزم از همان مانیتیک (مگنتیک) به معنی آهنربا گرفته شده و به این علت مسمر از این نام استفاده میکرده که متوجه بوده شکلی از انرژی را که همانند آهنربا جاذبه ای در بیمار ایجاد میکند از خود گسیل مینماید و در واقع در دگر هیپنوتیزمی عامل با تنظیم نیروی خود و تمرکز روی مشکل معمول را تحت سیطره انرژی شفابخش خود میکند. البته باز هم ایمانی که هیپنوز شونده به عملکرد هیپنوتیزور دارد در این رابطه میتواند مانند یک کاتالیزور یا یک فیلتر ذهنی عمل کند.

برتری این روش بر روشهای دیگر این است که انتقال انرژی به قالب خاصی محدود نیست و هیپنوتیزور میتواند انرژی را برای تغییر در حل هر مشکل و یا هر بیماری و رسیدن به هر خواسته ای متمرکز کند و این وجه تمایز هیپنوتیزم بر تمام روشهای شناخته شده است.

کلید24 : معجزه

و اما کلید آخر !

اگر در زندگی زمانی احساس کردید در تنگنا هستید و مشکلی یا مشکلاتی شما را احاطه کرده اند

راه نفستان را بند آورده اند و دلهره و نگرانی وجودتان را پر کرده است

استرس وجودتان را فراگرفته واجازه تمرکز به شما نمی دهد و آرامش را از یاد برده اید

احساس نا امیدی میکنید

فکر میکنید که هیچ راهی نمانده وشما مغلوب شده اید

دراین زمان معجزات را مطالعه کرده و به آنها فکر کنید

بیاد بیاورید که هیچ غیر ممکنی برای خداوند وجود ندارد

بیاد باورید دنیا خیلی بزرگتر از آن است که شما تصور میکنید

مرکز ذهن خود را از روی مشکلات بردارید و به آرامش بیندیشید

حالا زمان آن است که باور کنید که مشکل شما قابل حل است

شاید راه را نمی دانید اما مطمئنا راه حلی وجود دارد

حتی اگر این راه حل یک معجزه باشد

همین که اعتقاد داشته باشید مشکلاتتان با یک معجزه قابل حل است پس یعنی قابل حل بودن را پذیرفته اید و این قدم بسیارموثری در حل مشکلات است

البته این را هم میدانیم که رخ دادن یک معجزه خیلی ساده نیست اما به هر حال شدنی است

حال سوال این است آیا ما هم میتوانیم در زندگی خود شاهد یک معجزه باشیم

و جواب مثبت است باید باور کنید که

معجزات خدا مانند باران هر لحظه در حال بارش اند

کافی است بخواهید و به زیر باران بروید هیچ محدودیتی وجود ندارد

میتوانید همین الان شروع کنید هدف خود را مشخص کنید و از بین کلیدهای بالا هر کدام را که میتوانید انتخاب کنید هرچه تعداد کلیدها بیشتر باشد انرژی بیشتری میتوانید جذب کنید

میتوانید مانند روش زیر عمل کنید

هدف خود را مشخص کنید

بهتر است به یک مکان مقدس بروید که حداکثر انرژی روحانی را بتوانید جذب کنید

بهتر است این کار را در یک زمان مقدس انجام دهید مثلا در یکی از اعیاد مذهبی

از افراد مومن بخواهید شما را همراهی کنند و با هم یک جمع تشکیل دهید

یک حلقه دوستانه تشکیل دهید و همه با هم دعا و نیایش کنید

سعی کنید تمرکزتان فوق العاده بالا برود

با ایمان کامل و با تمام وجود بخواهید که خواسته خود را بدست بیاورید

و منتظرباشید

مطمئن باشید حتما معجزه را درک خواهید کرد

 

 

آغاز ثبت نام  ترم خودهیپنوتیزم شروع شد !!

http://persianltd.com/uploads/1357221667.png

 

شرایط کلاسهای حضوری در تهران

مهلت ثبت نام تا 9 تیر ماه هوز باقیست‌!!

 

 

http://persianltd.com/uploads/1325813159.jpg

هر ترم: 8 جسله 2 ساعته (4 جسله تئوری و 4 جلسه عملی پشت هم)

کلاس های تئوری مختلط و کلاس های عملی خانم و آقایان به صورت جداگانه برگزار می شود.

محل برگزاری کلاس ها: بالاتر از میدان ونک - خیابان ولی عصر - کوچه والی نژاد - پلاک 36 - طبقه دوم

روزهای برگزاری کلاس های آموزشی خود هیپنوتیزم ترم اول :

    (یکی از روز های قید شده زیر را انتخاب کنید)

        1- چهارشنبه ها : ساعت 16-20 (9 تیر 89)

        2- جمعه ها : ساعت 14-18 (11 تیر 89)

شهریه: 40 هزار تومان

 

جهت ثبت نام در کلاس های حضوری اینجا کلیک کنید !

 

 

 

پرسشهای خود را از طریق ایمیل زیر بپرسید:

 

masteralive@yahoo .com

 

 

با آرزوی موفقیت

علی اخوان - مدیریت

 

 

 

www.iranalive.net | گروه  بزرگ اینترنتی ایران الایو اگه از این ایمیل خوشت اومد و خواستی رفقات هم حالشو ببرن ميتوني سه سوته رو دکمه Forward زیر همین ایمیل کلیک کنی!واسه همه دوستات بفرستی و يه حال اساس به اونا پرتاب کني ...

http://persianltd.com/uploads/1283225878.gif http://persianltd.com/uploads/1326744308.gif http://persianltd.com/uploads/1364309296.gif http://persianltd.com/uploads/1279716155.gif

 

 

اين ایمیل را براي دوستان خود Forward كنيد.

  

 

با گروه ایران روشن هر روز را به بهترین شکل تجربه کنید!

 

 
     

 

معجزه اي در افزايش قد
  [i]
 
روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته
 قيمت: 8500  تومان        کتاب و سی دی
[k] [t]  
عينك 3 بعدي
  [i]
 
درايور 3 بعدي ساز كامپيوتر
 قيمت: 9500  تومان        لوازم سرگرمی
[k] [t]  
   
كتاب ملودي عاشقانه زيستن
  [i]
 
مهارت هاي شاد زيستن- آمادگي هاي قبل از ازدواج ...
 قيمت: 8000  تومان        کتاب
[k] [t]  
آموزش تكنيكهاي تست زني كنكور
  [i]
 
آموزش ويديوئي كشف گزينه صحيح (مهندسي معكوس يا Test Reverse Engineering )
 قيمت: 12000  تومان        کتاب و سی دی
[k] [t]  
   
طراحي روي ناخن
  [i]
 
همه محو دست هاي زيباي شما خواهند شد
 قيمت: 6000  تومان        پوشاک مد روز
[k] [t]  
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
  [i]
 
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
 قيمت: 7000  تومان        CD/DVD
[k] [t]  
   
نرم افزار تقويت امواج مغز
  [i]
 
آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟
 قيمت: 7000  تومان        CD/DVD
[k] [t]  
بانك تحقيقاتي دانشجو
  [i]
 
ما قبلا براي شما سرچ كرده ايم شما فقط انتخاب كنيد
 قيمت: 7500  تومان        CD/DVD
[k] [t]  


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive