به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 19, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] Harfe Akhar....

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

دعای لحظه تحویل سال گروه ایران روشن

خدايا پاكم كن تا تو را با انجام كارهايي كه به من سپرده ايي ستايش كنم مبادا كه در خدمت گذاري تو ناشكيبا و دلخسته شوم. اين راه آرامشي است ، كه بالاتر از درك آدمي است. خدايا بيا و در قلب و ذهن من ساكن شو  تا وسعت يابند و تمامي آفرينش را در برگيرند ، تا از هم جدا نباشيم . چرا كه ما هم جزئي از آن كل هستيم، چنان پاكم كن تا هستي ام را سراسر وقف تو و خلقت كنم كه اسير رنج و پريشاني است معبود من ، ضعيف و درهم شكسته ام گرانبار و تنها .

تو درياي رحمت و مهري ، گناهان من عظيم است اما رحمت و بخشايش توبس عظيم تر از گناهان من . به رحمت تو پنـــاه مي آورم . مرا پاك گردان تا هنگام قضاوت ديگران رحيم باشم. رحمت تو همه چيز را زيبا مي كند ، هنگامي كه مي لغزيم. .خدايا ! با آزموني رويارو هستم بگذار با ايمان به آنكه پرسشگر تويي همانگونه كه پاسخگو تويي با آن روبرو شوم.

من بسيار نادانم ، اما دانش تو بيكران است.

 خدايا ! چه چيز هست كه تو نداني؟من در اين ميان تماشاگري بيش نيستم ، بگذار از اين بازي لذت ببرم،  خدايا همه چيز طبق خواست تو تحقيق مي يابد ،پس چرا من نگران و پريشان باشم ؟ خدايا !مرا قلبي متواضع عطا كن كه در سرما و گرما ، تحسين و نكوهش در لذت و درد ، در بيماري و تندرستي ،و در خوشبختي و فلاكت ، شاد باقي بماند در قلب كوچك من آتش عظيم عشقت را بيفروز. بگذار شوقم به سيماي زيبايت هر روز فزوني گيرد و مرا ياري كن تا همه چيز را به آغوش پرمهر تو بسپارم.

 خدايا !خانه قلب من كوچك است آن را چنان فراخ كن كه پذيراي تو باشد، خانه قلبم ويرانه است‌ ، آن را مرمت كن تا در خورحضور تو شود،  خانه قلبم آلوده است آن را پاك و مطهر گردان عميق ترين آرزوي من زماني برآورده مي شود كه تو هميشه و هميشه در سراي قلبم ساكن شوي و من هر روزم را در حضور پر نور تو سپري كنم

 

دوستای خوبم!

موقع تحویل سال، زمانی که دلهای هممون میلرزه، وقتی یک بغض ناشناخته راه گلوی همه ما را میگیره، توی سجده ء شکر موقع تحویل سال! هوای هم را خیلی داشته باشید.

وقتی میخوام دعا کنم! دو تا از اعضاء گروه که جانباز شیمیائی هستند جلوی چشمام میاند ، دارند لحظه های آخر را سپری میکنند، سمانه روشنی  تازه عروس گروهمون را به یاد میارم، 3 ماهه به خاطر تصادف توی کما بسر میبره و ازش قطع امید کردند، خانم فرجی را به یاد میارم که همزمان با نامزدی دخترش، دچار بیماری ام اس شده و داره روزهای سخت زندگی را طی میکنه، عادله گیاگی را به یاد میارم که همزمان با پسر کوچکش دچار بیماری شده اند، الهی که به حق همون لرزش دلهای همه و سجده موقع تحویل سال، این عزیزان از بند بیماری نجات یابند.

الهی که هیچکدوم از شما داغ هجر پدر و مادر و عزیزانتون را در سال جدید نبینید.

الهی که سلامتی و خوشبختی  همیشه قرین لحظه های زندگی شما باشه.

الهی که هیچکدوم از شما توی سال جدید دچار گرفتاری و سختی در مسیر زندگی نشید.

الهی که ایران ما همیشه روشن بمونه و دست نامردمانی که در ظاهر دین و دیانت به کشور ما خیانت میکنند  از سر مردم ما کوتاه بشه.

سال 86 گروه ایران روشن با ائتلاف شرکت های پردازندگان - ساده سفران - دیتا سرور - نانو اتصالات و مدیران کیفیت آریائیها ، سال نیکو و خوبی را پشت سر گذاشت.

سال 86 برای گروه ایران روشن و تمام شرکت های تابعه این گروه ، سال برکت و جهشی بزرگ بود که ما را به قله اهدافمان رساند و از این بابت پروردگار بزرگ را شاکریم.

در لحظه های آخر سال، از همه کسانی که از ما دلخوری پیدا کردند، و یا چیزی دیدند که باعث رنجور شدن آنها شد، از صمیم قلب حلالیت میطلبیم.

اگر حقی از طرف کسی بر گردن ما مانده است، همراه با بقیه مدیران گروه  در طول عید نوروز در دفاتر گروه حاضر هستیم تا آن حق را ادا نمائیم.

از همه خواهشمندیم ما را عفو نمایند، باشد که در سال جدید بهتر از قبل در خدمت به همه ایرانیان سرافراز باشیم.

به امید آن روز

خدانگهدار

آرش روشن - مدیر گروه

آدرس دفتر مرکزی : یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی- پلاک 93 -واحد 4 و 6

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 
 
 
 

 

 

  __._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive