به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, December 12, 2007

[ ...:::: ¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯::::... ] Roshan Nameh 24 Azarmah

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive

 
 

 

 
 

 

 
 
   

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

میدانی فرق هنرعشق وهنرشمشیرچیست؟ شمشیر یکی رادوتا میکند ولی عشق دوتارا یکی

سلام و درود به همه دوستان عزیزم

1- ما رای گیری کردیم، از 1340 تا ایمیلی که ارسال شد، 1150 تا ایمیل تاکید بر ادامه روند ایمیل ها بر همین سبک و سیاق بود

2- برای شب یلدا مراسم ویژه توی تهرانپارس داریم، برای 4 دی ماه هم سفر به استان خوزستان، سفر 5 روزه شامل دیدار از مسجد سلیمان،آبشارهای شوشتر،معبد چغازنبیل و مقبره دانیال نبی،قلعه فلک افلاک، قلعه فرانسوی ها و.... داریم، این برنامه 5 روزه ، یکی از سفرهای طولانی گروه ایران روشن به سمت جنوب غربی میباشد، انشاءا.. سعی خواهیم کرد تا 18 اسفند امسال گردشگری به تمام نقاط ایران را کامل کنیم، دوستانی که تازه با ما آشنا شدند میتوانند گزارش کامل برنامه های ما را از اینحا دریافت کنند، خلاصه تمام تلاشمون رو میکنیم تا پایان سال بتوانیم مدال فعالترین گروه ایرانی را کسب کنیم، البته با کمک شما عزیزان

 

یک اشتباه کوچک (دوبی)

 

 

 


 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

گويد: در بغداد آهنگرى را ديدم كه دست در ميان آتش مى كرد و آهن تفتيده به دست مى گرفت و آن را كار مى فرمود. گفتم : اين چه حالت است ؟
گفت : قحط سالى بود. زنى صاحب جمال به نزد من آمد و گفت : مرا طعام ده كه كودكان يتيم دارم . گفتم : ندهم تا كه با من راست نگردى . آن زن برفت و ديگر روز باز آمد. همان سخن گفت و همان جواب شنيد. روز سيم آمد و گفت : اى مرد! كار از دست برفت . بدانچه گفتى تن در دادم ؛ اما به خلوتى بايد كه كسى ما را نبيند. آن زن را در خانه بردم و در خانه بستم و خواستم كه قصد وى كنم . گفت : اى مرد! نه شرط كرده ايم كه خلوتى بايد كه كسى ما را نبيند. گفتم : كه مى بيند؟ گفت : خداى مى بيند كه پادشاه به حق است و چهار گواه عدل : دو كه بر من موكلند و دو (كه ) بر تو. سخن آن زن در من اثر كرد. دست از وى بداشتم و وى طعام دادم . آن زن روى به آسمان كرد و گفت : خداوندا! چنانكه اين مرد آتش شهوت بر خود سرد گردانيد، آتش دنيا و آخرت را بر وى سرد گردان . پس آنچه مى بينى به بركت دعاى آن زن است

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

احتمالا شما نیز لین موضوع را دیده اید كه هنگام پخش آهنگ توسط نرم افزار Windows Media Player گاهی عكس خواننده یا هر عكس دیگری در گوشه صفحه نمایان می شود. این عكس به هیج شكل قابل ذخیره سازی و بازیابی روی هارد نیست و در دل آهنگ جا سازی شده است. با استفاده از این ترفند می توانید خودتان نیز عكس مورد نظرتان را به آهنگ اضافه كنید و همین طور به عكس های قرار داده شده برای آهنگ ها دسترسی پیدا كنید.


برای این كار :
نرم افزار Windows Media Player را اجرا كنید.
اكنون از میان تب های موجود در برنامه به تب Library بروید.
در این صفحه لیست آهنگهای موجود در سیستم تان را می بینید.
حالا روی آهنگ مورد نظر راست كلید كرده و Advanced Tag Editor را بر گزینید.
در پنجره باز شده می توانید ریز مشخصات آهنگ را مشاهده و تغییرات دهید.
برای قرار دادن عكس كافی است به تب pictures بروید و عكس مورد نظر ا روی هارد انتخاب كنید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

در خبرها آمده بود که سازمان ملل سال ۲۰۰۹میلادی را سال شیخ بهائی نامگذاری کرد این خبر هر چند برای ما ایرانیان مایه مسرت و شادکامی است اما برای اینجانب باعث نگرانی نیز می باشد .نگرانی نه از آن حیث که بیم آن رود که این دانشمند بزرگ ایرانی نیز مانند خیلی از دانشمندان بزرگ که سازمان ملل سالی را به نام آنها نامگذاری کرد با طیب خاطر یا بدون طیب خاطر به یکی از کشورهای دوست و برادر همسایه و غیر همسایه پناهنده یا دزدیده شود بلکه نگرانی من بابت این است که حالا که ما در شناساندن این دانشمندان بزرگ کاری نمی کنیم لا اقل در فرداهای نزدیک به محض اینکه یکی از همین کشورهای دوست و برادر مقبره ای را در فلان قصبه پیدا کرد یا قطعه شعری یا رساله ای منتسب به این دانشمند بزرگ به زبان مردم فلان کشور کشف شد و آن کشور با استناد به این مدارک مهم و محکمه پسند ادعا کرد که مثلا" شیخ بهائی ترک است یا اصلا از بیخ عرب می باشد زود از کوره در نرویم و رگ گردنمان بیرون نزند که فلان یا بهمان کشور دانشمندان ما را دزدیدند یا مصادره کردند بلکه اگر واقعا" دوستدار فرهنگ این آب و خاک هستیم بار تکرار بر خطر بندیم و قبل از اینکه کشورهای بیگانه پیش دستی کنند و این بزرگان را به تابعیت خود در آورند با ارج نهادن به تمامی مشاهیر این ملک اعم از حاضر و غایب دین خود را نسبت به ادب و فرهنگ و شعور والای ملی و بومی این مرز و بوم ادا کنیم و حادثه را قبل از وقوع علاج کنیم.

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

درخت زیبا

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

روانشناسی رنگ چشم ها

معمولا انسان ها برای به دست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها رو به رو می شوند به گزینه های مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن ،امضا و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است.



شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست به کار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد . مطلب زیر که توسط یکی از انجمن های اینترنتی عربی منتشر شده است به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن می پردازد.


رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند. در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند.این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.


رنگ چشم آبی

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند. این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت وی‍ژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.


رنگ چشم مشکی

صاحبان چشمان مشکی انسان هایی رویایی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هر چه دارند به دیگران کمک کنند .این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.


رنگ چشم قهوه ای

چشم قهوه ای سنبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هر چه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنین به نظر می رسد که این افراد معنای عصبانیت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مندند.


رنگ چشم خاکستری

صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند ، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.


رنگ چشم عسلی

با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند. این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

آیا دلفین های کشته شده در سواحل خلیج فارس جاسوس بوده اند؟



 

- ایران ادعا کرده است که دلفین ها جاسوس هستند. به نظر می رسد این عکس ها دلیلی بر این ادعای ایران باشد....

ایران ادعا کرده بود ایالات متحده ازدلفین هایی که در سواحل آن کشور کشته شده اند به عنوان جاسوس استفاده می کند.

آیا فک هایی که در سواحل ایران به صورت مرده یافت شدند به صورت دسته جمعی خودکشی کرده اند یا از سوی ماهیگیران کشته شده اند؟ مقامات ایرانی در کنار این دو سئوال یک دلیل بسیار شگفت نیز برای مرگ فک ها اضافه کرده اند: بنا به ادعای آنها، استفاده آمریکا از این حیوانات دوست داشتنی به عنوان جاسوس و مجهز کردن آنها به ابزارهای جاسوسی باعث مرگ آنها شده است.

بسیار خوب، این ادعاها تا چه حد صحت دارد؟ و آیا این عکس ها دلیلی برای این ادعاست؟

در این پروژه (جاسوسی فک ها و دلفین ها) این حیوانات به جاهایی که سربازان توانایی ورود به آنجا را ندارند سوق داده می شوند. با اطلاعاتی که از این حیوانات به دست می آید تمامی حرکات دشمن در محل مورد نظر به دست مأموران ارسال کننده حیوانات می رسد.

نیروی دریایی ایالات متحده برای این منظور از فک ها و دلفین ها استفاده می کند.برای این کار،دلفین ها و فک ها که به انسانها بسیار نزدیک هستند و دوست انسانها به شمار می روند چندین ماه آموزش می بینند.

با دوربین هایی که به بدن این حیوانات نصب می شود صحنه هایی طبیعی از منطقه استقراری دشمن به دست می آید. بر اساس اخبار رسانه ها، پنتاگون علاوه بر دلفین و فک از بعضی دیگر از حیوانات هم برای مقاصد جاسوسی استفاده می کند

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

ـ بابا خفه شدیم، تناسب اندام نخواستیم!

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس های استقبال شدید دانشجویان از خاتمی رئیس جمهور محبوب مردمی




 


 

 

 








 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید