به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, December 12, 2007

[ ...:::: ¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯::::... ] Roshan Nameh! wawww

 

 
 

 

 
 

 

 
 
   

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 


 

 

سلام! خیلی از دوستان اعتراض کرده بودند که چرا هر شب تمام موضوعات توی یک قالب ایمیل به نام روشن نامه برای اعضاء ارسال میشود

این کار را برای احترام به زمان شما در اینترنت انجام میدهیم و دلیل خاصی ندارد..اینکه تمام موضوعات در یک قالب فراهم شود باعث میشود که ارتباط شما با ما در یک زمان نسبتا" کوتاه انجام شود و در وقت و هزینه اینترنت شما صرفه جوئی شود

ولی باز برای احترام به نظر این عده از دوستان، باز این طرح را در شور و مشورت میگذاریم و در صورت کسب رای اکثریت به همین روش ادامه خواهیم داد

جهت ارسال نظر و رای خود اینجا را کلیک کنید

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

از آنجا که پوشیدن چکمه بلند در تهران  از طرف نیروی انتظامی ممنوع اعلام شده و به عنوان تحریک کننده آقایان در جامعه شناخته میشود، برای تحریک شما عزیزان یک سری چکمه بلند قرار میدهیم تا حسابی تحریک بشید

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

تصویر ویژه: آقای ابطحی معاون رئیس جمهور در سایت دوست یابی ایرکات

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

تصویر شکار شده از یک اکس پارتی (ببینید چطور آدم با این کوفتی قاطی میکنه)

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

پايتخت‌ايدز، مقصد استراتژيك پيردختران اروپايي!

 

به موازات جريان قاچاق دختران كشورهاي فقير آسيايي و آفريقايي و استثمار آنان براي مردان اروپايي، هم‌‌اكنون پيردختران اروپايي نيز به پايتخت‌ايدز مي‌آيند تا به معاشرت(!) با جوانان سياه و تنومند كنيايي بپردازند.

به گزارش سرويس بين‌الملل «تابناك»، بتان 56 ساله درست مانند دوستش آلي 64 ساله در جنوب انگليس زندگي مي‌كند. آنان براي نخستين بار در تعطيلات به كنيا آمده‌اند؛ كشوري كه از نظر آنان پر از «پسرهاي جوان و تنومندي است كه پيردختران را دوست دارند».
به گزارش رويترز از «مومباسا»، ارايه آمار دقيق در ‌اين باره چندان ممكن نيست، اما مردم محلي ساكن سواحل‌ اين كشور،‌ برآورد مي‌كنند كه بيش از يك نفر از هر پنج زن مجردي كه از كشورهاي ثروتمند وارد كنيا مي‌شود، به دنبال اهداف ويژه! هستند.

«آلي» و «بتان» كه هر دو نخواستند نام كاملشان فاش شود، مي‌گويند، مي‌خواهند يك ماه كامل در سواحل كنيا بگذرانند و در ‌اين مدت از برخورد با مسئولان توريسم در كنيا هم خودداري مي‌كنند.
«جيك گريوز كوك»، رئيس سازمان توريسم كنيا درباره روند اخير سفر زنان پر سن و سال ثروتمند به كشورش براي رابطه با مردان جوان كنيايي مي‌گويد: «‌اين يك كار شيطاني نيست، اما ما از ‌اين كار ناراحتيم.»

در ‌اين ميان، خطرات بهداشتي در كشوري كه ميزان ابتلا به ‌ايدز در آن، 6/9 درصد است، غوغا مي‌كند. «جوليا ديويدسون» از متخصصان دانشگاه ناتينگهام كه در زمينه سكس توريسم تحقيق مي‌كند، مي‌گويد: هرچند احتمال استفاده از وسايل پيشگيري، ممكن است، اما من در جريان تحقيقاتم با زناني روبه‌رو شدم كه به شدت از استفاده از وسايل پيشگيري به خاطر هوسراني‌هاي خود دوري مي‌كردند.

سواحل سفيد اقيانوس هند، در حالي پذيراي آلي و بتان است كه ‌اين دو در حال قدم زدن روي ‌اين ساحل، دست در دست دو مرد آفريقايي هستند. مرد 23 ساله تنومند آفريقايي، عينك آفتابي به چشم زده است كه هديه‌اي از جانب دوست جديدش است. آلي مي‌گويد: «ما هر دو چيزي را كه مي‌خواهيم به دست مي‌آوريم؛ چه چيز منفي در ‌اين ميان وجود دارد»؟

«گريوز كوك» و بسياري از مديران هتل‌ها مي‌گويند كه همه تلاش خود را براي ترويج نيافتن ‌اين روند به كار مي‌برند و بر اين باورند كه نمي‌خواهند مشوق ‌اين سبك از توريسم در ‌اين كشور شرق آفريقا باشند.

گريوز كوك مي‌گويد: «رئيس انجمن هتل‌داران به من گفت كه آنها تدابيري را مانند رد درخواست تعويض اتاق تك تخته با اتاق دوتخته به اجرا درآورده‌اند. ما 100 درصد با ‌اين اقدامات غيرقانوني مانند فاحشگي مخالفيم، اما ‌اين كار تا حدي متفاوت است.»


اين سواحل در جذب دسته‌اي ديگر از توريست‌ها نيز داراي شهرت هستند؛ آنهايي كه قصد رابطه جنسي با كودكان را دارند.

تحقيقات مشترك دولت كنيا و يونيسف در سال گذشته، نشان داد كه حدود پانزده هزار دختر در چهار منطقه ساحلي ‌اين كشور كه حدود يك سوم آنها بين دوازده تا هجده سال داشته‌اند، مداوم به تن فروشي در ازاي پول مي‌پردازند.
حدود سه هزار دختر و پسر ديگر نيز به طور تمام وقت به ‌اين كار مشغولند كه بر پايه ‌اين گزارش، عده‌اي نيز در ازاي دريافت پول حاضر به انجام كارهاي غير عادي و وحشتناكي هستند.

در كنار ‌اين بازار سياه كه در بارها و سواحل با فرود خورشيد كاملا واضح است؛ بايد به هزاران زن پر سن و سال سفيدپوستي اشاره كرد كه به اميد مردان جوان كنيايي به ‌اين كشور مي‌آيند. شام در رستوران‌هاي خوب و رقص و اتاق هتل‌هاي گرانقيمت در كنار سواحل در انتظار ‌آنان است.
مدير يكي از‌ اين هتل‌هاي ساحلي مي‌گويد: «يك دسته از توريست‌ها هميشه به دنبال بقيه بوده‌اند. توريست‌هاي سفيدپوست پر سن و سال به دنبال دختران و پسران جوان و با شناخت كامل از فقر ‌اين عده به‌ اينجا مي‌آيند.

اين زنان مسن هم به تازگي همين كار را مي‌كنند؛ آنان هيچ‌گاه رعايت سن قانوني را نمي‌كنند و تنها به فكر لذت بردن از چيزي هستند كه در كشور خود نمي‌يابند.
«ديويدسون استد»، دانشگاه ناتينگهام مي‌گويد: «‌اين چيزي است كه شركت‌هاي توريستي به توريست‌ها مي‌فروشند؛ بازگشت به دوران استثمار كه عده‌اي سياهپوست، خدمتكار زنان سفيد بودند.»


جوزف 22 ساله با هيكلي مانند بسكتباليست‌هاي المپيك، يكي از مردان مورد علاقه است كه مي‌گويد با بيش از صد زن سفيدپوست كه بيشترشان بيش از سي سال از او بزرگتر بوده‌اند، رابطه داشته است.وي مي‌گويد: من هم دوست دارم ثروتمند باشم و هم‌اكنون ديگر تنها براي يافتن چنين زناني كه تعدادشان نيز كم نيست، به بارها و كافه‌ها مي‌روم.
 

بتان در پايان مي‌گويد: «مطمئنا عشقي در كار نيست. من به ‌اينجا نيامده‌ام كه شوهر كنم. ‌اين يك قرارداد اجتماعي است. من براي او لباس خوبي مي‌خرم و بعد براي خوردن شام مي‌رويم. تا زماني كه او با من است، نيازي نيست پولي خرج كند و من هم به چيزي كه مي‌خواهم مي‌رسم».

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

آخر بدشانسی

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

عروس بن لادن مى خواهد زن دیگرى به جاى او باردار شود

جین فلیکس عروس 52 ساله بن لادن بر این باور است که با وجود سن بالایش هنوز هم توانایى بچه دار شدن دارد ولى بنا به بعضى دلایل بهداشتى وپزشکى نمى خواهد دوره باردارى را تحمل کند. این مسئله باعث شده تا او پیشنهاد کند که تخمدان بارور او در رحم زن دیگرى قرار گیرد .

این پیشنهاد که در علم پزشکى "رحم جايگزین" خوانده مى شود، مخالفت شمار بالایى از فقها وعلماى جهان اسلام را در پى داشته ومجمع پژوهش هاى اسلامى مصر نیز در بیانیه آن را عملى حرام قلمداد کرده است.

لاز به ذکر است که جین فلیکس انگلیسى داراى اصالت کویتى بوده و به نام "زینب" نیز خوانده مى شود.

وی که با شبکه العربیه گفت و گو می کرد، اظهار داشت: او وعمر بار دیگر در قاهره باهم ازدواج کرده وتصمیم گرفته اند که دیگر هیچ گاه از هم جدا نشوند. ولى تاکید کرد که طلاق نخست آنان نیز به خاطر بعضى تهدیدهاى بیرونى بوده است.
 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

همایش گیتاریست های جهان

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

حاشیه دیدار خاتمی با دانشجویان

 

خاتمي در بخشی از سخنان خود، با انتقاد از ديدن عدالت اجتماعي صرفا در جنبه اقتصادي و نيز نگاه صدقه‌گونه به توزيع عدالت اجتماعي گفت: «هرگز به دنبال تبديل دولت به يک کميته امداد بزرگ نبوده‌ام؛ اولين عدالت اجتماعي به رسميت شناختن حق حاکميت مردم است و تا اين عدالت اجرا نشود، نوبت به اجراي ديگر عدالت‌ها نمي‌رسد.» 

خاتمي در پاسخ به يکي از دانشجويان که در مورد خيانت موسويان در پرونده هسته‌اي در ميان پرسش و پاسخ با صداي بلند اعتراض کرد، گفت:موسويان يکي از ديپلمات‌هاي تلاش‌گر دولت قبل بوده‌است. روا نيست با خدمتگزاران مردم قبل از حضور در دادگاه و رسيدگي قضايي اين‌گونه برخورد شود؛ اگر شما سراغ خائنين اصلي به ملت را مي‌گيريد، من ليستي از خائنين واقعي به مردم ايران در هشت سال دولت خودم را در جيب دارم، اما آن را هرگز به شما اعلام نخواهم کرد.
سيدمحمد خاتمی بعدازظهر امروز سه شنبه بیستم آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر شد و پس از سخنرانی مفصلی به بحث و گفتگو با دانشجویان نشست.
 
سخنان خاتمی در همه رسانه‌های خبری داخلی منعکس شد، اما خبرنگار فرارو به بيان ناگفته‌های حضور خاتمی در دانشگاه تهران پرداخته‌است. 
 
حاضرين در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران، پلاکاردهايي را در دست داشتند که روي برخي از آن‌ها عبارت "خاتمي پاينده؛ رئيس‌جمهور آينده"، "دانشگاه سنگر است؛ خاتمي را ياور است"، "دانشجوي سياسي آزاد بايد گردد"، "خاتمي دوستت داريم" و "مرگ بر ديکتاتور" به چشم مي خورد. 
 
خاتمي در پاسخ به يکي از دانشجويان که در مورد خيانت موسويان در پرونده هسته‌اي در ميان پرسش و پاسخ با صداي بلند اعتراض کرد، گفت:«موسويان يکي از ديپلمات‌هاي تلاش‌گر دولت قبل بوده‌است. روا نيست با خدمتگزاران مردم قبل از حضور در دادگاه و رسيدگي قضايي اين‌گونه برخورد شود؛ اگر شما سراغ خائنين اصلي به ملت را مي‌گيريد، من ليستي از خائنين واقعي به مردم ايران در هشت سال دولت خودم را در جيب دارم، اما آن را هرگز به شما اعلام نخواهم کرد.» 
بر اساس این گزارش که دو نماينده زن مجلس هفتم، سهيلا جلودارزاده نماينده تهران و مروتي نماينده خلخال و هم‌چنين جمعي از دانشجويان نابينا در ميان حاضرين در سالن حضور داشته اند که سخنان خاتمی بارها با ابراز احساسات شديد دانشجويان نابينا که در رديف اول سالن نشسته‌بودند، همراه بود. 
در قسمت ديگري از پرسش‌وپاسخ خاتمي با دانشجويان، يکي از معترضين، فرياد زد: "خاتمي فقط هشت سال حرف زد!" که اين سخن وي با اعتراض حاضرين روبه‌رو شد؛ اما خاتمي از هرگونه برخورد با اين معترض جلوگيري به عمل آورد و در پاسخ به وي گفت: «دست‌کم خوب شد که يک نفر در ميان شما پيدا شد که بگويد خاتمي لااقل يک کار در دولت خود انجام داد چرا که هميشه مي‌شنويم که دولت من جز تحميل هزينه بر ملت کار ديگري نکرده‌است؛ من افتخار مي‌کنم که لااقل با حرف زدن خود توانستم براي مردم ايران در دنيا آبرو و حرمت به ارمغان بياورم؛ اما اکنون تأسف مي‌خورم که کشور در عرصه بين‌المللي از جايگاه خوبي برخوردار نيست.»

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

فشن بر روی دیوار چین

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

آخ. رفت تو دماغم

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

 

لری پیج موسس جستجوگر گوگل و پنجمین مرد ثروتمند دنیا در اقدامی بی سابقه جزیره نیکیر واقع در اقیانوس اطلس را برای برگزاری جشن عروسی خود در نظر گرفت.

 وی 600 نفر را جهت شرکت در جشن عروسی خود که در جزیره مذکور برپا خواهد شد دعوت کرده است.

 لوسی ساوث ورث بانوی 27 ساله که سال گذشته به نامزدی بایج در آمد با اين امر در رده ده عروس خوشبخت دنیا قرار گرفت.

پيش از اين نيز چند عروسي بسيار پرهزينه از سوي بزرگترين ميلياردرهاي دنيا برگزار شده بود كه صرف هزينه هاي كلان براي هداياي اين گونه جشن‌ها باعث حيرت مردم شد.

یاد آوری می شود جزیره نیکیر واقع در اقیانوس اطلس به بهشت دريای کارئیب مشهور است.

دارايي خالص پيج  8/12ميليارد دلار آمريكا است.

وي ليسانس خود را از دانشگاه ميشيگان و فوق‌ليسانسش را از دانشگاه استنفورد گرفته و  به همراه شريك خود سرگئي بر‌اين موسس گوگل هستند. 

براين نيز كه يك دانشجو و مهاجر روسي بود، در سال 1998 كار خود را از يك پاركينگ كوچك متعلق به يكي از دوستانش شروع كرد. اكنون بر اين رييس تكنولوژي آن و پيج رييس بخش محصولات آن است.

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

اوه اوه....یکی این رو از برق بکشه

 

یک زن 50 ساله اهل عربستان سعودی به علت این که شوهرش صورت بند او را هنگام خواب از صورتش برداشته ، درخواست طلاق کرده است .

این زن علت جلوگیری از برداشتن نقاب توسط همسرش را یك رسم قبیله‌ای عنوان كرده که در یکی از روستاهای عربستان به نام خمیس موشیت مرسوم است .
گفته می شود شوهر این زن با ابراز پشیمانی و تاسف، ابراز داشته که دیگر هرگز دوباره این کار را انجام نمی‌دهد .
طی دهه اخیر این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد و قبلا در چندین مورد چنین اتفاقاتی رخ داده است .
به گزارش العربیه، در موارد دیگری، شوهر یک زن بعد از 10 سال که زنش اجازه دیدن صورتش را نداده بود، خواست که صورتش را ببیند که با مخالفت شدید همسرش مواجه شد .
در نمونه ای دیگر ، شوهر یك زن سعودی به او هشدار داد چنانچه نگذارد صورتش را ببیند، با شخص دیگری ازدواج خواهد کرد، اما همسر این مرد در جواب گفت: این امر حتی از جدایی هم مهم تر است .
یک زن دیگر نیز تا 70 سال اجازه نداده بود فرزندان و شوهرش صورت او را ببینند. وی در جواب این سوال که چرا نمی گذاری شوهرت صورتت را ببیند؟ گفت: ازدواج برای عشق است نه صورت .

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 
 
     
 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 
 
 
     

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive