به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, December 16, 2007

[ ...:::: ¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯::::... ] Roshan Nameh 26 Azar 2shanbe

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive

 
 

 

 
 

 
 
   

 

به گروه پرطرفدار و شاد شاد ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

سلام عزیزان

اول اینکه طرح بالا را فخرالدین عزیز برای گروه ایران روشن کشیده که فوق العاده زیبا شده، باز هم منتظر کارهای دیگر فخرالدین عزیز وشما دوستان خودبم هستیم تا بصورت دوره ائی هر دفعه یک طرح را در لوگو ایمیل ها قرار بدهیم

دوم: برای 24 دی ماه، سفر ما به جزیره کیش قطعی شد! جزئیات برنامه بدین صورت میباشد:

روز 24 دی ماه ساعت 2 بعد از ظهر حرکت با اتوبوس بصورت شب رو به سمت بندر لنگه، عبور از دریا توسط قایق و انشاءا.. ناهار توی جزیره خواهیم بود.

روز 25 دی ماه: بازدید و گردشگری از تمام دیدنی های جزیره

روز 26 و 27 و 28 هم شنا و خرید و بازارهای کیش و دوچرخه سواری دور جزیره و کلی برنامه های متنوع دیگر

روز 29دی (مصادف با عاشورا): بازگشت توسط هواپیما به تهران

اقامت در متل و سوئیت های مجهز کنار ساحل همراه با صبحانه و ناهار

هزینه برای هر نفر: 160 هزارتومان (با احتساب 30 درصد یارانه از طرف سازمان ایرانگردی)

 

راستی 4 دی ماه: سفر استثنائی به خوزستان را یادتون نره..این برنامه جزء برنامه های تاپ گروه ایران روشن هستش....اگر سئوال داشتید با دفتر امور مشترکین گروه  تماس بگیرید

 

88336995-88336996-88336487-88336488-88004967

اینجا را کلیک کنید و نظرات خود را برای ما ارسال نمائید


http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

سوژه امشب

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

شهرهاي بزرگ جهان ‪ ۱۰‬فروردين به‌مناسبت "ساعت زمين" يك ساعت خاموش مي‌شوند.

گروه صندوق جهاني حيات وحش اعلام كرد شهرهاي بزرگ سراسر جهان براي نشان دادن تعهد خود به مبارزه با تغيير اوضاع اقليمي، روز ‪ ۲۹‬ماه مارس (مطابق با دهم فروردين ماه ‪ (۱۳۸۷‬به مدت يك ساعت در تاريكي فرو مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از نوسا دوآ اندونزي، شهرهاي تورنتو، سيدني، كپنهاگ، شيكاگو و بسياري از شهرهاي آسيا، اروپا و آمريكاي شمالي روز ‪ ۲۹‬ماه مارس به مناسبت "ساعت زمين" چراغهاي خود را خاموش مي‌كنند.

"جيمز ليپ" رييس صندوق بين‌المللي حيات وحش (‪ (WWF‬اين رويداد جهاني منحصر به فرد را نمايانگر تعهد جهاني به مبارزه با گرمايش زمين خواند كه به گفته دانشمندان يكي از بزرگترين مشكلات درازمدت كره زمين است.

در طول "ساعت زمين"، دولت ها، شركتهاي تجاري، رهبران جامعه و افراد چراغها را خاموش مي‌كنند تا حمايت خود را از اقداماتي كه مي‌توانند مهمترين چالش روياروي جهان را حل كنند، نشان دهند.

اين اقدام پس از آن صورت مي‌گيرد كه وزيران و هيئت‌هاي بلندپايه كشورها در اجلاسي در بالي جزييات يك نقشه راه جديد تغيير اوضاع اقليمي را تشريح كردند. مذاكرات به پايان رسيده اما مسائل مهم هنوز حل نشده است.

ليپ گفت درحالي كه از رهبران دولتها در مذاكرات بالي انتظار مي‌رود تصميم‌هاي شجاعانه‌اي كه براي نجات زمين ضروري است بگيرند، ساعت زمين به ما يادآوري مي‌كند كه هر يك از ما مي‌تواند بخشي از راه‌حل باشد.

هيئت‌هاي زيست محيطي از بيش از ‪ ۱۸۰‬كشور جهان براي دستيابي به چارچوبي براي حل مشكل گرمايش زمين پس از سال ‪ ۲۰۱۰‬كه پيمان كيوتو انقضا مي‌يابد در بالي گردهم آمدند.

اين دومين ساعت زمين است كه گروه زيست محيطي‪ WWF‬ترتيب مي‌دهد. در ماه مارس امسال هم سيدني به تاريكي فرورفت و بيش از ‪ ۲/۲‬ميليون نفر در برنامه خاموشي شركت كردند.

هدف از اين ابتكار افزايش آگاهي در مورد تغيير اوضاع اقليمي و بهبود بهره‌وري انرژي است.

"كلوور مور" شهردار شهر سيدني مي‌گويد اكنون زمان آن رسيده است كه ساعت زمين را به ساير نقاط جهان ببريم

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

خودسوزی جوان ناامید ايرانی در آلمان

اين حادثه نخستين ساعات سه شنبه در شهرک کوچک آمبرگ به وقوع پيوست و جوان ايرانى که نام وى منتشر نشده است يک روز بعد به علت شدت سوختگى جان باخت.

پس از مرگ جوان 28 ساله پليس آمبرگ تحقيقاتى را درباره علت و نحوه خودکشى مرد ايرانى انجام داد و مشخص شد وى ساعت 4 بامداد روز سه شنبه به يک جايگاه پمپ بنزين رفت و از آنجا بنزين تهيه کرد. کارمند اين پمپ بنزين در اظهارات خود به پليس گفت؛ مرد ايرانى که بسيار ناراحت و پريشان به نظر مى رسيد ابتدا از من قلم و کاغذ خواست و پس از آنکه به زبان آلمانى نوشت ,من ديگر نمى خواهم, به سوى يکى از مخازن رفت و خودش را کاملاً آغشته به بنزين کرد.

 اين کارمند پمپ بنزين ادامه داد: مرد جوان به حدى خشمگين بود که نتوانستم جلوى او را بگيرم.
وى پس از آغشته کردن خودش به بنزين از جايگاه خارج شد. دست نوشته اش را به گوشه يى انداخت و ناگهان با فندک خودش را به آتش کشيد. من از ديدن اين صحنه شوکه شده بودم و به محض شعله ور شدن مرد جوان بلافاصله به طرفش دويدم اما نتوانستم آتش را خاموش کنم به همين خاطر از نيروهاى امداد کمک خواستم.

پزشک معالج جوان ايرانى نيز در اظهاراتش گفت: با وجود اينکه نيروهاى امدادى مرد جوان را به سرعت به بيمارستان رساندند و مداواهاى اوليه روى وى آغاز شد، شدت سوختگى به حدى بود که نجات جانش محال به نظر مى رسيد و او از زمان انتقال به بيمارستان تا ساعات پايانى روز چهارشنبه نيمه جان و بيهوش بود و سرانجام جان خود را از دست داد.

 پليس در ادامه تحقيقات خود دريافت جوان ايرانى چهار سال قبل به صورت قانونى ايران را ترک و به آلمان مهاجرت کرده و در اين مدت مراحل ادارى کارهاى مربوط به اجازه اقامتش به پايان نرسيده بود و به احتمال زياد جوان ايرانى به خاطر فشارهاى ناشى از مشکلات اقامت در آلمان به زندگى اش پايان داده است.

سخنگوى پليس آمبرگ نيز در خصوص اين حادثه گفت؛ نااميدى و دلزدگى از زندگى علت خودسوزى جوان ايرانى بود و اين موضوع را مى توان به وضوح از نحوه خودکشى و نامه يى که مرد جوان پيش از مرگ نوشته است، دريافت

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

قبل از خوندن متن زیر این جوک را بخونید

پيرزنه لخت ميره جلوي شوهرش و ميگه: حاجي، برات لباس عشق پوشيدم! پيرمرده ميگه: دستتون درد نكنه حاج‌خانم، ولي كاشكي اتوش مي‌كردي

فرهاد کوه‌کن چینی‌ها

252.jpg

داستان عشق عجیب و غریب یک مرد و زن چینی، اخیرا رسانه‌ای شده است و توجه زیادی به خود جلب کرده است.

بیش از پنجاه سال پیش، لیو که یک جوان 19 ساله بود، عاشق یک زن 29 ساله بیوه به نام ژو شد. در آن زمان عشق یک مرد جوان به یک زن مسن‌تر، غیراخلاقی بود و پسندیده نبود.

برای جلوگیری از شایعات این زوج تصمیم گرفتند، فرار کنند و در غاری در استان ژیانگ‌جین زندگی کنند. در اول زندگی مشترک آنها بی‌چیز بودند، نه دسترسی به برق داشتند و نه غذایی، طوری که مجبور بودند از گیاهان و ریشه درختان تعذیه کنند و روشنایی خود را با یک چراغ نفتی تأمین کنند.

در دومین سال زندگی مشترک، لیو، کار خارخ‌العاده‌ای را شروع کرد، او با دست خالی شروع به کندن پلکان‌هایی در دل کوه کرد، تا همسرش بتواند به آسانی از کوه پایین بیاید، او این کار را پنجاه سال ادامه داد.

 252a.jpg

نیم قرن بعد در سال 2001، گروهی از مکتشفین، در کمال تعجب این زوج پیر را همراه شش هزار پله کنده شده با دست پیدا کردند.

هفته پیش لیو در 72 سالگی در کنار همسرش فوت کرد. ژو روزهای زیادی در کنار تابوت همسرش سوگوار بود.

دولت چین تصمیم گرفته که پلکان عشق و محل زندگی این زوج را حفظ کند و آن را تبدیل به یک موزه کند

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

یک خبر

شرکت «ر» یکی از شرکت ها که در سالهاي گذشته تنها شركتي بوده كه با پست قرارداد داشته تا كالاهاي خريداري مردم را از فروشگاههاي اينترنتي را به انها تحويل دهد به همين دليل اين شركت در اين زمينه  سوء استفاده از فروشگاههاي طرف قرار داد اين شركت و همين طور خريداران كرده است.

شرکت «ر» با پرداخت نكردن حسابهاي فروشگاههاي طرف قرار داد خود و يا پراخت كردن با تاخير بسيار زياد به اين شركت ها و فروشگاهها ضرر زيادي را رسانده است.

يكي از مديران شركتهاي طرف قرار داد این شرکت گفت : شركت «ر» حسابهاي بانكي فروشگاهها را با ميل خود و يا با دلايل غير منطقي قطع مي كرد و از پرداخت پول به انها خودداري مي كرد وحتي در بعض موارد وقتي فردي كالايي را از فروشگاهي خريداري مي كرد در هنگام تحويل كالا به مشتري  اين شركت يكي از اجناس خود را كه بيپ نام داشت و هزينه ان 5000 ريال بود به مشتري مي داد و هزينه اين  كالا را هم از مشتري مي گرفت كه اين كار باعث سلب اعتماد مشتري  از ان فروشگاه می شد.

در ادامه اين گزارش امده است كه این شرکت هم دلايلي براي تاخيرات بسيار زياد در پرداخت حسابهاي افراد اعلام مي كرد كه اداره پست هنوز پول به حساب اين شركت واريز نكرده است كه هر دفعه با واكنش شركت پست مواجه ميشد و شركت پست هرگونه تاخير در پرداخت پول به اين شركت را تكذيب مي كرد و حتي شركت پست هم در موردي  اعلام كرده بود مبلغي حدود 50 ميليون تومان از هزينه ارسال سفارشات برگشتي را كه بايد اين شركت به پست پراخت مي كرده هنوز پرداخت نشده است

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

وقتی میگم خانومها مظلومند..نگید نه!!!

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

پیشی های رنگ شده (سوتین اون یکی کشته منو)

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

قدرت الله علیخانی نماینده مردم بویین زهرا و آوج و عضو فراکسیون اقلیت مجلس در نطق پیش از دستور امروز خود با اشاره به اینکه قرار است رییس جمهور در آستانه سفر حج امشب درخصوص گرانی به مردم توضیحاتی دهد ، گفت : آقای رییس جمهور لطفا در این گزارش نسبت به بعضی تصمیمات تورم ساز و آزاردهنده دولت پاسخ دهید و از کلی گویی هایی همچون نقش مافیا و رانت خواران در این مورد خودداری نمائید. شاید پس از ارائه این گزارش خود شما هم به این نتیجه رسیدید که در آستانه تشرف به بیت الله الحرام ، از مردم بخاطر تحمل مشکلات فراوان اقصادی حلالیت بطلبید.

به گزارش "نواندیش" متن کامل این نطق بشرح زیر است:

امروز می خواهم بدون هیچگونه مقدمه ای به مهمترین دغدغه مردم اشاره کنم. دغدغه ای که علیرغم هشدارها و تذکرات متعدد نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس ، تا مدتها توسط مسئولان دولت نهم تکذیب می شد و نهایتا هم تلاش شد که به مافیاهای ناشناخته - نسبت داده شود. این موضوع ، چیزی نیست جز گرانی که عرصه های مختلف زندگی مردم از جمله مسکن را تحت تاثیر قرار داده و متاسفانه ، بسیاری از جوانان را تنها بخاطر ناامیدی از اجاره یک اتاق از امر مقدس ازدواج منحرف کرده است و با کمال تاسف برخی مسئولان دولتی دل خوش می دارند که افزایش قیمت مسکن کنترل و متوقف شده است. اما به این نکته توجه ندارند که در طی یکی دو سال اخیر بخاطر سیاست های غلط از جمله تبلیغات ناشیانه پیرامون وام های سه میلیونی و ده میلیونی مسکن ، با افزایش چند برابری مواجه شده است.

آقای رییس جمهور ! شما یکسال بعد از انتخاب بعنوان رییس جمهور انتساب شعار آوردن پول نفت بر سر سفره های خود را تکذیب کردید اما آیا کسی می تواند این واقعیت را تکذیب کند که یکی از عوامل رای دادن عده ای از مردم به شما ، امید به اجرای همین شعار بود که یک روزنامه طرفدار شما آن را با تیتر درشت در صفحه اول نوشت؟

پول نفت بر سر سفره های مردم

آقای رییس جمهور ! در طی 2 سال گذشته دولت شما حدود 150 میلیارد دلار درآمد نفتی داشته که از کل درآمدهای دو دوره دولت آقای هاشمی رفسنجانی بیشتر و تقریبا معادل درآمد 8 سال ریاست جمهوری جناب آقای خاتمی بوده است. پس مردم حق داشتند که دیدن بخشی از این پول نفت را بر سر سفره های خود ببینند و بخش دیگر آن را در احداث کارخانجات بزرگی مشاهده کنند که در زمان دولت های آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی صدها نمونه از آنها احداث شد. اما نه از احداث کارخانجات خبری هست و نه پول نفتی بر سر سفره های مردم آمد ، گوشت و مرغ از سفره عده ای قهر کرد و هم اکنون عده ای در حسرت تخم مرغ هستند که اگر روند افزایشی هفته های اخیر ادامه پیدا کند ، شاید < دیده شدن تخم مرغ بر سر سفره ها > نیز به آرزویی دست نیافتنی برای شریف ترین اقشار مردم تبدیل شود.

آقای رییس جمهور ! به نظر اینجانب بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور علیرغم افزایش بی سابقه و افسانه ای قیمت نفت ، هیچ دلیلی ندارد جز آنکه دولت شما نه تنها به مبانی شناخته شده علم اقتصاد بی توجهی می کند ، بلکه راهبرد و نسخه شفابخش اقتصادی کشور یعنی دستور العمل هوشمندانه مقام معظم رهبری برای اجرای اصل 44 و واگذاری امور اقتصادی به مردم را پشت گوش انداخته و یا به اجرای تشریفاتی و ظاهری آن می پردازد. آنچه که در روزهای اخیر در ارتباط با تاسیس بانک قرض الحسنه توسط دولت صورت گرفت و عدم حضور رییس کل بانک مرکزی در مراسم افتتاح آن نیز حاکی از ابهام حتی در درون دولت بود ، یک نمونه مشخص در این خصوص می باشد. اعتراض دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار و تاکید بر برگزاری همایش سراسری صندوق های قرض الحسنه در اعتراض به این اقدام دولت نیز نشان می دهد که فعالان اصولگرای بخش اقتصادی هم به اینگونه تصمیمات دولت معترض هستند. ضمن آنکه طبق برنامه چهارم ، به صراحت تاسیس هر تشکیلات جدید ، مستلزم مصوبه مجلس است و سیاستهای کلی اصل 44 نیز دولت را از ورود به عرصه هایی که امکان انجام آنها توسط بخش خصوصی وجود دارد ، منع کرده است. اما متاسفانه نه تنها اراده ای برای واگذاری امور به بخش خصوصی وجود ندارد بلکه با اصرار دولت و رییس جمهور ، فعالیت قرض الحسنه که در تمام سال های گذشته در اختیار بخش خصوصی بوده است ، اکنون ماهیت دولتی پیدا می کند.

آقای رییس جمهور ! ظاهرا قرار است امشب به مردم گزارش اقتصادی بدهید. لطفا در این گزارش به اعتراضات مکرر نمایندگان مجلس ، مرکز پژوهش های مجلس و بسیاری از اقتصاددانان نسبت به بعضی تصمیمات تورم ساز ، ضد تولید و آزاردهنده نیز پاسخ دهید و از کلی گویی هایی همچون نقش مافیا و رانت خواران در این مورد خودداری نمائید. شاید پس از ارائه این گزارش خود شما هم به این نتیجه رسیدید که در آستانه تشرف به بیت الله الحرام ، از مردم بخاطر تحمل مشکلات فراوان اقصادی حلالیت بطلبید.

همچنین لازم می دانم درخصوص تبعات نگران کننده یکی از تصمیام دولت نهم هشدار دهم. ما در کشور حدود 147 هزار کیلومتر راه روستایی داریم و متولی این امر معاونت راه های روستایی بود که در زمان دولت آقای خاتمی پذیرفته شد اما ظاهرا در دولت فعلی قرار است این معاونت حذف شود که من نسبت به تبعات این تصمیم برای روستاها و مناطق محروم کشور هشدار می دهم

 

اینجا را کلیک کنید و نظرات خود را برای ما ارسال نمائید

 
 
     
 

 

 
 

 

 
     

  

با گروه ایران روشن هر روز را به بهترین شکل تجربه کنید