به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, February 3, 2008

[..::¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯ ::..] Roshan Nameh 15 Bahman Mah

 
 
 
 

 

 

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

سلام:

امروز موردی بین دو تا از اعضاء ایران روشن  پیش اومد که میباست حتما" با بعضی آقایون راجع بهش صحبت کنم!

آقای محترم: وقتی میخوای ازدواج کنی، به تو چه که همسرت قبلا" با چه کسی دوست بوده و یا مثلا" توی فلان رستوران رفته که اینطور این موضوع را بهانه قرار میدی واسه جدائی؟

مگه اون موقع تو توی زندگی همسرت بودی که بخواد تعهدی در مورد گذشته داشته باشه؟ یا نکنه مثلا" میخوای بگی تو خودت از وسط آسمان همینطور طیب و طاهر اومدی روی زمین و با احدی آشنا نبودی؟

مگه الان همسرت کار خلافی سر زده ازش؟ یا الان خیانت کرده که داری عطف به ما سبق میکنی؟ چطوری روت میشه بابت اینکه زنت یک زمانی به خاطر خلاء عاطفی که داشته با فلان پسر توی دوران نوجوانی آشنا بوده ، اینطور همه چیز رو توی سرش خراب کنی و توی زندگی تا اتفاقی میافته یا دیر میاد خونه یا تلفن اشغاله یا در دسترس نیست ، فررررررررت بهش تیکه میندازی که:" هان! نکنه باز یاد فلانی افتادی یا هزارتا از این تیکه ها و زخم زبون ها؟ چطوری میخوای بعدا" اثرات این زخمها را از توی قلب همسرت پاک کنی؟ یکخورده غیرت هم خوب چیزیه

تا چیزی را با چشمات ندیدی اینطور گذشته را چماق نکن بزن توی سر همسرت

 

 

24 اسفندماه، قرار بزرگ طبیعت گردی گروه ایران روشن در غار یخ مراد (جاده چالوس)، شگفت انگیز ترین غار ایران، یک روزه! با حضور خود به گرمی جمع صمیمی گروه خود بیافزائید

تلفن امور مشترکین: 88004967-88336487-88336488-88336995-88336996

2 تا 9 فروردین : سفر به استان فارس و بوشهر

9 تا 16 فروردین : سفر به عجائب ایران در استان سیستان و بلوچستان

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

جواب سئوال دیشب، برای دوستانی که نتوانستند تصویر جواب را دریافت کنند

[answer.jpg]

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

خبر جالب: تبلیغ احمقانه برای نمایندگی

تصويري جعلي از حدادعادل در يکي از نشريات متعلق به جنوب کشور انتشار یافت .  طراح اين تصاوير با بي دقتي کامل تصويري از حدادعادل و نماينده مورد نظر را روي عکس اصلي مونتاژ و آنها را در کنار يکديگر قرار داده است، به طوري که در هر کدام از اين تصاوير، رئيس مجلس و نماينده مذکور هر کدام 2 بار ديده مي شوند

 

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

 

داشتن بزرگترین و یا کوچک ترین چشم ، دهان ، بینی و امثال آن در جهان بی شک تصویر ناهماهنگی از اجرای صورت کسی که دارای چنین صفتی است در ذهن ما مجسم می کند. یعنی نمی توانیم فکر کنیم کسی بزرگترین چشم های جهان را دارا باشد و ازشمایل و صورت موزونی هم بهره مند باشد.
تصاویر چهره "ماشا" دختر جوان اوکراینی به طور کامل تصور فوق را تغییر داده و نشان می دهد که بزرگترین چشم ها حتی می تواند زیباترین چشم های جهان هم باشد ، هر چند که زیبایی یک مفهوم نسبی بوده و هیچ گاه نمی توان در خصوص آن با قطعیت داوری کرد. دست کم می توان گفت که صاحب بزرگترین چشم های جهان دختر زشت و نازیبایی هم نیست.
جدای از زیبایی و زشتی ،موضوع دیگری هم وجود دارد و آن این است که شاید تفاوت بزرگترین چشم های جهان با چشم های معمولی ترین انسان روی زمین ، بیش از دو سه سانتیمتر بیشتر نیست و اگر کنار عکس های "ماشا" لقب "صاحب بزرگترین چشم های جهان" نوشته نشود ، بیننده به سختی می تواند تشخیص دهد که نام این دختر به خاطرچشم هایش در فهرست بزرگترین های جهان ثبت شده است

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

سارکوزی رئیس جمهور فرانسه با این خانم دیروز ازدواج کرد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

The image

 

اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که بدون پاک‌کردن آرایش صورت‌تان به رختخواب می‌روید، بدانید که دارید بزرگ‌ترین خیانت را به پوست صورت‌تان می‌کنید. در صورتی که باقی‌مانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه‌های پوستی شده و می‌توانند سلامت پوست‌تان را به خطر بیندازند. پاک‌‌کردن آرایش به پوست فرصت می‌دهد تا نفس بکشد.

فراموش نکنید بهتر است یک پاک‌کننده آرایش خوب تهیه کنید. این از آن مواردی است که خرج کردن پول بیشتر به نفع سلامت پوست‌تان خواهد بود. مارک‌های معروف تجاری لوازم آرایش، به‌طور معمول پاک‌کننده‌های خوبی نیز به بازار عرضه می‌کنند.

برای پاک‌کردن آرایش چشم، از مواد پاک‌کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

* آرایش صورت شما مانند کرم‌پودر و رژ لب به راحتی به وسیله پاک‌کننده‌های آرایشی که پایه آبی دارند، از روی پوست‌تان پاک می‌شوند. ولی آرایش چشم مثل سرمه، ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک‌کننده قوی‌تری دارند. این مواد پاک‌کننده باید پایه روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند.

برای پاک کردن آرایش چشمان‌تان، از حرکات ملایم‌تر دست‌تان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب‌دیدن و چروک خوردن آن زیاد است.

* برای پاک‌کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه‌ای را به مواد پاک‌کننده آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید. در صورتی که با این روش، آرایش شما پاک نشد، چند نقطه از ماده پاک‌کننده را در چند جای صورت‌تان بگذارید، سپس با یک گلوله پنبه مرطوب آن را در تمام صورت‌تان پخش کنید با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوست‌تان نیز خارج می‌شوند.

در صورتی که اصلا آرایش نمی‌کنید، لازم است شما هم در پایان روز، صورت‌تان را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید تا بقایای گرد و غبار و آلودگی‌های هوا از روی سطح پوست‌ شما پاک شوند. این روش از چرب شدن پوست شما و جوش‌زدن آن جلوگیری می‌کند. تمیزکردن منظم پوست آن را براق و سالم می‌کند.

* پاک‌کننده‌هایی را که در آن الکل به کار رفته است، خریداری نکنید. این پاک‌کننده‌‌ها گرچه باعث می‌شوند در سطح پوست‌تان احساس تازگی کنید ولی در طولانی مدت موجب خشکی پوست شما می‌شوند.

* کسانی که پوست حساسی دارند باید در هنگام خرید پاک‌کننده‌ها دقت بیشتری به خرج دهند. می‌توانید نمونه این محصولات را روی پوست بازوی‌تان امتحان کنید و اگر به آن حساسیت نداشتید، آن را خریداری کنید. پاک‌کننده‌های ملایم برای شما مناسب ترند

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

متکا مخصوص مردها

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

یه روز یه مسافر خسته با اسب و سگش از مسیر دشتی بدون آب و علف می گذشت. از آغاز سفر خیلی گذشته بود و مسافر و حیووناش بسیار گرسنه و تشنه بودن. در چشم انداز دشت، یه باغ محصور و سرسبز که درش نهر روون و درختای پرمیوه پیدا بود، به چشم می خورد. مسافر که به در باغ رسید، دید یه نگهبان بر سر در باغ ایستاده و یه تابلو بالای در نصب شده و روش نوشته: "بهشت"

مسافر پرسید: اینجا کجاست و نگهبان پاسخ داد: اینجا بهشته. مسافر ازش خواست که برای نوشیدن آب و یه استراحت کوتاه اونو راه بده. نگهبان گفت: برو داخل.

وقتی مسافر خواست با حیووناش داخل بشه نگهبان مانع شد و گفت ورود حیوانات به داخل بهشت ممنوعه. مسافر گفت: اونا تمام چیزای منن، تمام راهو با من بودن، اونا یه بخشی از زندگی منن. و نگهبان مانع شد. مسافر همچنان خسته و تشنه به راهش ادامه داد.

فرسخی جلوتر مسافر با صحنه مشابهی مواجه شد. باغی و نگهبانی و تابلوی بالای دری که روش نوشته بود بهشت. از نگهبان خواست برای رفع عطش و خستگی با حیووناش وارد بهشت شن و نگهبان اجازه داد.

بعد نیمروزی که مسافر برای ادامه راه از باغ خارج می شد، به نگهبان گفت: پایین تپه باغی هست که اونجا هم بهشته، اگر اون بهشت جعلیه چرا جلوشو نمیگیرید؟ نگهبان پاسخ داد: اونجا جهنمه و اتفاقا کار ما روهم راحت می  کنه. هر کسی حاضر باشه از چیزایی که دوست داره، از چیزایی که براش مهمن و براش آرمانن، بگذره وارد اونجا میشه و مشتریای ما کمتر میشن.

اما اگرکسی حاضر نباشه از مهمترین چیزای زندگیش بگذره، به اینجا میاد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

روزي شخصي در حال نماز خواندن در راهي بود و مجنون بدون اين که متوجه شود از بين او و مهرش عبور کرد
مرد نمازش را قطع کرد و داد زد: هي چرا بين من و خدايم فاصله انداختي
مجنون به خود آمد و گفت : من که عاشق ليلي هستم تو را نديدم تو که عاشق خداي ليلي هستي چگونه ديدي که من بين تو و خدايت فاصله انداختم

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

خانوم! یادش بخیر اون موقع  ها چقدر عشق لاو ترکوندن داشتیم، ولی حالا ببین چقدر سرد شدی

 

رودخانه ها همیشه منجر به سایش کوهها می شوند اما  در میان رشته کوههای هیمالایا در تبت رودخانه ای با عنوان "یارلونگ تسانگپو"  شناسایی شده که موجب شکل گیری کوهی با ارتفاع بیش از 7 هزار و 700 متر در این کوهستان شده است.

"یارلونگ تسانگپو" به معنی "تطهیرکننده"، یکی از بزرگترین و تندترین رودخانه های دنیا است و به طور متوسط از ارتفاع 4 هزار متری از سطح دریا جریان می یابد. اختلاف سطح این رودخانه در طول حدود دو هزار کیلومتر بیش از سه هزار متر است و سرعت و نیروی آن به حدی است که می تواند این رودخانه را به دستگاه حفاری پرقدرتی تبدیل کند.عمق دره های ژرفی که این رودخانه بین صخره ها ایجاد کرده است حتی به عمق 5 کیلومتر هم می رسند و ارتفاع آبشارهای آن بیش از 30 متر است.

در حالی که تقریبا تمام کوههای رشته کوه هیمالایا با سرعت یکسانی در مدت 50 میلیون سال شکل گرفته اند، کوه عظیمی که دو قله آن با نامهای "نامیش براوا" و "گیالا پری" به ارتفاع 7 هزار و 756 و 7 هزار و 150 متر هستند، تنها در مدت دو میلیون سال گذشته و با سرعت بسیار زیادی ایجاد شده اند.  علت رشد سریع این کوه در این ارتفاع زیاد، رودخانه یارلونگ تسانگپو است.

در حقیقت این رودخانه با عبور از نزدیک این کوه مقدار زیادی از سنگهای سواحل خشکی هند را شسته و با خود به این منطقه آورده، روی هم چیده و به این ترتیب موفق شده است در مدت زمان بسیار کوتاهی این کوه مرتفع را ایجاد کند

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

در تالار ایران روشن میخوانید..در این گروه جنجالی عضو شوید

روشن نامه 14 بهمن

روشن نامه 13 بهمن ماه

 روشن نامه 9 بهمن

روشن نامه 7 بهمن،روشن نامه 6 بهمن،گزارش كوير مصر،روشن نامه 4 بهمن،روشن نامه 3 بهمن،روشن نامه 2 بهمن ماه، روشن نامه اول بهمن ماه،روشن نامه 25 دي ماه،روشن نامه 23 دي ماه،اينا رو ميپوشي؟،روشن نامه 20 دی ماه،روشن نامه 19 دي ماه،روشن نامه 18 دي ماه،بررسي كارتون بنر،روشن نامه 17 دي ماه،نصاویر مسابقه خیانت در روسیه،روشن نامه 16 دي ماه،روشن نامه 15 دی ماه،روشن نامه 13 دي،روشن نامه 12 دي ماه،روشن نامه 11 دي،روشن نامه 10 دي ماه،روشن نامه 9 دي،برترين تصاوير وب در سال 2007،روشن نامه 5 دي،روشن نامه 4 دي ماه،روشن نامه 3 دي ماه،هشدار جدی،روشن نامه 2 دی ماه،روشن نامه 30 آذرماه،روشن نامه 29 آذرماه ،روشن نامه 28 آذرماه ،کروکودیل و محتویاتش،روشن نامه 27 آذرماه،روشن نامه 26 آذرماه،تصاویر خطاهای چشم در نقاشی،روشن نامه 25 آذرماه ،روشن نامه 24 آذرماه،بررسی کارتون نیک و نیکو،روشن نامه 22 آذرماه،روشن نامه 21 آذرماه،روشن نامه 20 آذرماه،روشن نامه 19 آذرماه،روشن نامه 18 آذرماه،روشن نامه 17 آذرماه،عکس های کمتر دیده شده از سربازان آمریکائی،به نظر شما اینها چی نشون میدهند؟،ازدواج عجیب،روشن نامه سه،شنبه 13 آذر،تصاوير تاسف بار از ...، گزارش تور هتل نارنجستان

روشن نامه 11 آذر

 10 شايعه منجر به جنگ

 روشن نامه 10 آذرماه

روشن نامه 7 آذرماه

 عجایب جهان را به عدد 8 رساند

روشن نامه اول آذر

آرشیو مقالات

 با گروه ایران روشن هر روز را به بهترین شکل تجربه کنید

 

با ما همراه باشید

تلفن رزرو و ثبت نام: 88004967-88336487-88336488-88336995-88336996

آدرس دفتر امور مشترکین: تهران - یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی - پلاک 93 واحد4  و  واحد6

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 
 
 
 

 

 

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive