به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, February 24, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] Roshan Nameh 6 Esfand

 

 

 

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive

 
 
 
 

 

 

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

گاهی وقتها سادگی سفره نون و پنیر و سبزی  مادربزرگ در یک غروب تابستانی توی ایوون میتونه تمام غصه  هاو تلاطم ها را برطرف کنه

یک خورده ساده تر نگاه کنید

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

عامل توهین‌کننده به مقام‌های رسمی دولت در شبکه پیام‌نما صدا و سیما با پیگیری مسئولان سازمان دستگیر و به دستگاه ذیربط تحویل شد.

 به دنبال ارسال پیام‌های توهین‌آمیز به مقام‌های دولتی در بخش لطیفه‌های شبکه تله‌تکست صدا و سیما، عامل خاطی این اقدام در ساعات اولیه امروز شناسایی، دستگیر و به دستگاه ذیربط تحویل شد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

کشف یک موجود عجیب در فاضلابمانیل در فیلیپین

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

ميدانيد كه ......!!!!!!!

فقط یک نفر از یک میلیارد نفر بیش از 116 سال عمر میکند.
قلب انسان میتواند خون را 10 متر به بیرون پرتاب کند.
روز تولد شما حداقل با 9 میلیون نفر دیگر یکی است.
ستاره دریایی مغز ندارد.
انسانهای راست دست به طور میانگین 9 سال بیش از چپ دستها عمر میکنند.
لئوناردوداوینچی قیچی را اختراع کرد.
درآمد مایکل جوردن از کمپانی نایک، بیش از درآمد تمام کارکنان این کمپانی در کشور مالزی است.
هیچ کلمه ای در زبان انگلیسی با کلمه month هم قافیه نمیشود.
مورچه ها بعد از مرگ در اثر سم پاشی به پهلوی راست میافتند.
هر انسانی در طول زندگیاش به طور میانگین 8 عنکبوت را در حال خواب میخورد.
گربه ماهی بیش از 27000 عضو چشایی دارد.
کشتی ملکه الیزابت دوم بابت هر گالون سوختی که میسوزاند فقط 1.5 متر حرکت میکند.
صندلی الکتریکی را یک دندانپزشک اختراع کرد

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

استقلالی دوست داشتنی

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

تعرفه هر پيامك با حروف لاتين از ۱۴۷ ريال به ۲۲۲ ريال افزايش يافت و تعرفه هر پيامك با ۶۰ كاراكتر فارسي از ۱۴۷ ريال به ۸۹ ريال كاهش يافته است

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

سرویس مدرسه مرغ ها

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

تصاویر فیلم سکس و فلسفه ساخته محسن مخملباف

 

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

زنی كه متهم است در پي يك آتش سوزي عمدي ٣ عضو خانواده اش را زنده در ميان شعله هاي آتش سوزانده بود، چند ساعت بعد از وقوع حادثه به ارتكاب جنايت اعتراف كرد.
آغاز ماجرا
به گزارش به گزارش سرويس اجتماعي سايت خبري قدس ، ساعت ٥ بامداد روز سه شنبه گذشته ماجراي يك آتش سوزي در بولوار توس ٧٢ مشهد به سازمان آتش نشاني و پليس ١١٠ گزارش شد كه نيروهاي امدادي و انتظامي به محل حادثه عزيمت كردند. هنگامي كه ماموران آتش نشاني شعله هاي آتش را خاموش كردند، در ميان دود غليظ ، جسد ٣ عضو يك خانواده نمايان شد. با توجه به مشكوك بودن علت اين حادثه مراتب از طريق ماموران كلانتري كاظم آباد به قاضي پرسا( بازپرس ويژه قتل عمد) اعلام شد.
با حضور مقام قضايي در صحنه حادثه،تحقيقات در اين باره آغاز شد. زن جواني كه به همراه مادرش از اين حادثه جان سالم بدر برده بود، به مقام قضايي گفت: قبل از آتش سوزي حالم بد شد و براي رفتن به دستشويي مادرم را بيدار كردم و با او به داخل حياط رفتيم در اين هنگام شوهرم را ديدم كه از داخل منزل بيرون آمد و من با ديدن شعله هاي آتش داخل منزل فرياد كشيدم كه همسايگان به كمك ما آمدند و خودرو همسرم را نيز كه داخل حياط بود، به بيرون بردند. اين گزارش حاكي است : با توجه به اظهارات اين زن جوان، همسر وي براي انجام تحقيقات به كلانتري هدايت شد. اما پس از چندين ساعت بازجويي از همسر اين زن، مشخص شد كه وي در وقوع اين آتش سوزي نقشي نداشته است. بنابراين به دستور قاضي پرونده ، زن وي به عنوان متهم به قتل دستگير شد و تحت بازجويي هاي پليسي قرار گرفت.
دستگيري متهم
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي درخصوص اين پرونده به خبرنگار ما گفت: با اعلام حادثه آتش سوزي و مرگ ٣ عضو خانواده اي در بامداد روز سه شنبه گذشته به فوريت هاي پليسي ١١٠، ماموران تيم اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي در محل حاضر شدند و با دستور مقام قضايي، اقدامات ويژه اي را درخصوص اين حادثه آغاز كردند. سرهنگ ماشاء الله صادقي افزود: پليس در ابتدا داماد خانواده را به عنوان مظنون به قتل دستگير كرد اما در مسير تحقيقاتي پرونده، دختر جوان خانواده به عنوان مظنون دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت . وي خاطرنشان ساخت: متهم به قتل در بازجويي هاي به عمل آمده به ارتكاب جنايت اعتراف كرد.

گفت و گوي خراسان با متهم
زن جوان كه ٢٣ سال دارد در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: وقتي ١٣ ساله بودم به پيشنهاد پدرم با مردي كه كارگر ساختماني بود ازدواج كردم. خدا ٢ فرزند به ما داد. حدود يك و نيم سال قبل شوهرم هنگام كار از روي داربست سقوط كرد و جان خود را از دست داد. با مرگ شوهرم من حضانت ٢ فرزندم را به مادرشوهرم دادم و به خانه پدري ام برگشتم. تنهايي و دوري از پسر و دخترم خيلي مرا عذاب مي داد و روز به روز ضعيف تر مي شدم. تا اين كه يكي از آشنايان ما درزندان با مردي آشنا شد كه زنش را طلاق داده بود. او براي ازدواج مرا به آن مرد پيشنهاد داده بود و آن ها بعد از مدتي به خواستگاري ام آمدند.
١٦ سال تفاوت سني من و آن مرد باعث شد تا نتوانم هيچ دليلي براي علاقه به او پيدا كنم. اگرچه بدون اين كه از من نظري خواسته شود، مرا به ازدواج با او مجبور كردند دو ، سه روز اول فكر مي كردم بتوانم با اين قضيه كنار بيايم اما فايده اي نداشت! من ابتدا به شوهرم گفتم نمي خواهم با تو زندگي كنم و بايد صيغه محرميت ما فسخ شود ولي «الف» مرا تهديد كرد كه اگر همه چيز را به هم بزنم، راحتم نخواهد گذاشت و مرا خواهد كشت! براي حل مشكل با پدرم صحبت كردم اما پدرم مرا مورد ضرب و جرح قرارداد و گفت كه چون بيوه هستم صلاح نيست مجرد بمانم و بايد ازدواج كنم!
فرار از خانه
اختلافات ما روز به روز شدت گرفت و سخت گيري هاي پدر و بدرفتاري هاي شوهرم لحظه به لحظه بيشتر مي شد تا اين كه من با برداشتن مبلغ ٦٠٠ هزار تومان به اتفاق خواهر و شوهر خواهرم و بدون اجازه از پدرم و شوهرم، براي مسافرت به قشم رفتم.بعد از يك هفته كه برگشتيم در خانه يكي از دوستانم مخفي شدم. ١٠ روز در آن جا بودم. فكرمي كردم آب ها از آسياب افتاده است. براي همين هم با مادرم تماس گرفتم و گفتم به شرطي به خانه برمي گردم كه صيغه محرميت ما را فسخ كنيد. مادرم گفت: هرچه توبگويي قبول مي كنيم. پدرم هم قول داد اگر به خانه برگردم صيغه را فسخ مي كند.
بدقولي پدر و سخت گيري هاي بي مورد
من خيلي خوشحال شدم و به خانه برگشتم. دو سه روز گذشت. پدرم از عمل به قولي كه داده بود طفره مي رفت و شوهرم هم خيلي ناراحت و عصباني بود.همسرم مي گفت چون با خواهر و دامادتان بدون اجازه من به مسافرت رفته اي از آن ها شكايت مي كنم و اگر يك بار ديگر حرف از جدايي بزني، كاري مي كنم كه «مرغ هاي آسمان به حالت گريه كنند». وقتي از روي گلايه به پدرم گفتم كه يادت رفته چه قولي دادي؟ او مرا به باد كتك گرفت. پدرم از شوهرم طرفداري مي كرد. در اين شرايط من به آخر خط رسيده بودم. واقعا نمي دانستم كجا بروم و درد دلم را به چه كسي بگويم.
نقشه قتل پدر و شوهرم را كشيدم
هر روز از نظر عصبي و روحي افسرده تر و ضعيف تر مي شدم. هيچ راهي به نظرم نمي رسيد تصميم گرفتم پدرم و شوهرم كه بارها مرا كتك مي زدند، بكشم. براي همين در آن شب لعنتي با استفاده از قرص هاي خواب آور همه را بيهوش كردم. آن ها خوابيدند و من بيدار بودم.
ساعت ٣٠:١١ شب بود كه مقداري از مدارك خانه و اسناد را براي اين كه بعد از آتش سوزي براي مادرم سالم بماند، برداشتم و به زيرزمين بردم. منتظر بودم تا مادرم بيدار شود و او را به بهانه اي از خانه بيرون ببرم. دوست نداشتم مادرم بميرد. چون مادر هميشه به درددل هايم گوش مي داد و غمخوارم بود. اگرچه فقط مي توانست بگويد كاري از دستم ساخته نيست!
من مادرم را دو سه بار صدا زدم. اما بيدار نشد. در كنار اتاق نشستم .همه خوابيده بودند و در آن تاريكي شب شيطان هر لحظه بيشتر مرا وسوسه مي كرد تا نقشه خودم را عملي كنم. از پنجره اتاق بيرون را نگاه كردم. هيچ صدايي شنيده نمي شد.
خانه را آتش زدم
ساعت ٤ صبح بود كه مادرم بيدار شد و گفت: مثل اين كه حالم خوب نيست مي خواهم به دستشويي بروم. من با او بيرون آمدم اما وقتي مادرم دستشويي رفت سريع به داخل خانه برگشتم . يك بار ديگر به پدرم، خواهرم و شوهرم كه آرام خوابيده بودند ، نگاه كردم. كبريت را روشن كردم و آويز كنار آينه را آتش زدم و بعد از آن هم چوب كبريت را در كنار رختخواب پدرم انداختم و از خانه بيرون آمدم. شعله هاي آتش خيلي زود همه اتاق را فرا گرفت.

يك لحظه پشيمان شدم
با ديدن شعله هاي آتش براي يك لحظه پشيمان شدم اما فايده اي نداشت. يكي دو دقيقه بعد شوهرم كه انگار داروهاي بيهوشي اثر زيادي بر او نكرده بود، بيدار شد و خودش را از داخل اتاق بيرون انداخت. من هم داد و بيداد راه انداختم تا همسايه ها به كمك ما بيايند.
ما با ١١٠ تماس گرفتيم و پليس و آتش نشاني بعد از چند دقيقه سر رسيدند.
آتش كه خاموش شد به داخل اتاق رفتيم.خواهر ١٠ساله برادر ١٩ ساله و پدر ٥٣ ساله ام زنده زنده در آتش سوخته بودند. باورم نمي شد من اين جنايت را انجام داده باشم. زماني كه اجساد آن ها را به پزشكي قانوني مي بردند من فقط نگاه مي كردم؛ مثل ديوانه ها! پليس با تشكيل پرونده ابتدا شوهرم را به عنوان مظنون به قتل و عامل آتش سوزي دستگير كرد اما حقيقت روشن شد و من دستگير شدم.

آن ها را در خواب ديدم
زن جوان در حالي كه به شدت گريه مي كرد، ادامه داد: ديشب در بازداشتگاه به هر جا كه نگاه مي كردم خواهر و برادرم را مي ديدم كه با من حرف مي زدند. فكر مي كردم پدرم از سر كار برگشته و منتظر است تا برايش چايي ببرم. حتي در كمتر از ٢ ساعتي كه خوابيدم آن ها را در خواب هم ديدم. خيلي عادي مثل هميشه! متهم به قتل در پاسخ به اين سوال خبرنگار ما كه آيا از پدرت تنفر داشتي، جواب داد:پدرم عزيزترين كس من بود. نمي دانم چرا اين كار را كردم! آخر نمي دانم برادر و خواهرم چه گناهي كرده بودند. آن ها مرا خيلي دوست داشتند به خصوص خواهر ١٠ ساله ام. بعد از مرگ شوهر اولم مدتي كه در خانه پدرم بودم، خواهرم خيلي به من وابسته شده بود.
بازسازي صحنه جنايت
پس از آن كه زن جوان به قتل اعضاي خانواده اش اعتراف كرد، به دستور قاضي پرسا( بازپرس ويژه قتل عمد) كه از لحظات اوليه وقوع اين حادثه در محل جنايت حضور يافته بود و با دستورات صريح خود موجب شد تا راز اين جنايت هولناك كه درابتدا تصور مي شد بر اثر وقوع يك حادثه، آتش سوزي رخ داده است، برملا شود، زن جوان براي بازسازي صحنه جنايت به منزل مسكوني پدرش برده شد. او كه با مشاهده دوباره آن منزل به گريه افتاده بود ، چگونگي ماجرا را دوباره در حضور مقام قضايي تشريح كرد. او گفت: يك بار از يكي از نزديكانم خواستم تا برايم مقداري قرص بخرد. قصد خودكشي داشتم مي خواستم با خوردن قرص ها به زندگي ام خاتمه دهم اما جرات اين كار را پيدا نكردم و پشيمان شدم. پس از آن بود كه اين فكر شيطاني به سرم زد و تصميم گرفتم پدر و شوهرم را به اين طريق به قتل برسانم. گزارش خبرنگار ما حاكي است: قاضي پرسا در پي اعترافات تكان دهنده اين زن، اتهام قتل عمدي ٣ عضو خانواده اش را به وي تفهيم و او را با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان كرد تا تحقيقات بيشتري درخصوص اين جنايت فجيع از سوي كارآگاهان پليس آگاهي انجام شود

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

برنامه های گروه ایران روشن

24 اسفند غار یخ مراد-یک روزه در جاده چالوس

 

عید 2 تا 9 فروردین - شیراز و بوشهر

2 فروردین: روز اول - ساعت 17 حرکت از تهران بصورت شب رو

3 فروردین: روز دوم - بازدید پاسارگاد - نقش رستم و نقش رجب و مجموعه تخت جمشید در صبح، دیدار از باغ ارم ، مقبره حافظ و سعدی در بعد از ظهر (در اختیار بودن مسافرین جهت خرید از بازار)

4 فروردین: روز سوم- حرکت به سمت برازجان، دیدار از دشت ارژن ، دریاچه پریشان در مسیر، اقامت شب در برازجان

5 فروردین: روز چهارم- دیدار از دژ برازجان و حرکت به سوی بندر گناوه و گشت در بازار گناوه در بعد از ظهر، حرکت به سمت بوشهر و اقامت شب در بوشهر

6 فروردین: روز پنجم- دیدار از خانه دهدشتی، موزه مردم شناسی و نیروگاه اتمی بوشهر، اقامت شب در بوشهر

7 فروردین: روز ششم- حرکت به سمت دلوار و دیدار از منزل رئیس علی دلواری و حرکت به سمت بندر کنگان و اقامت شب در کنگان

8 فروردین: روز هفتم- حرکت به سمت عسلویه و دیدار از شهر باستانی سیراف در مسیر

بعد از ظهر حرکت به سمت تهران بصورت شب رو و بازگشت روز نهم صبح به تهران

 

کل ناهار، صبحانه و شام بر عهده گروه ایران روشن  میباشد

هزینه کامل این سفر برای هر نفر 240 هزارتومان میباشد

3- سفر به استان سیستان و بلوچستان، چابهار و خلیج گواتر، شرح دقیق برنامه بصورت ذیل میباشد:

9 فروردین: روز اول- ساعت 18 حرکت از تهران بصورت شب رو

10 فروردین: روز دوم-دیدار از مقبره شاه نعمت ا.. ولی و باغ شازده در ماهان و دیدار از ارگ بم، شب اقامت در بم

11 فروردین: روز سوم- حرکت به سمت چابهار و دیدار از ارگ بمپور - تمساح های گاندو در مسیر و اقامت شب در چابهار

12 فروردین: روز چهارم- دیدار از چشمه های گل افشان، روستای تیس، بازار چابهار و اقامت شب در چابهار

13 فروردین: روز پنجم- دیدار از کوههای مریخی و بریس، دریاچع لیپار، خلیج گواتر و حرکت بصورت شب رو به سمت شهداد

14 فروردین: روز ششم- دیدار از شهر کوتوله ها، کلوت ها، رود شور، اقامت دشب در شهداد

15 فروردین: روز هفتم - حرکت به سمت کرمان و دیدار از مجموعه گنجعلیخان کرمان، حرکت به سمت یزد و اقامت شب در یزد

16 فروردین: روز هشتم- حرکت به سمت تهران و دیدار از اماکن شهر نائین و بازگشت به تهران ساعت 21 شب

 

کل ناهار، صبحانه و شام بر عهده گروه ایران روشن  میباشد

هزینه کامل این سفر برای هر نفر 240 هزارتومان میباشد

تلفن های تماس دفتر امور مشترکین گروه : 88004967-88336487-88336488-886995-88336996

 

آدرس: تهران- یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی - پلاک93 - واحد 4 و واحد 6

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید