به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 11, 2008

[..:: IRANROSHAN ::..] Roshan Nameh 23 Bahman mah

 
 
 
 

 

 

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

سلام:

قبل از اینکه مطالب روشن نامه امشب را مرور کنید دو تا مطلب مهم دارم:

1- بحث +D(دی پلاس) مراحل آزمایشی خودش را توی شهرستانها به بهترین شکل طی کرد و جواب خوبی گرفایتم، دوستانی که تمایل دارند توی دسترسی اینترنت خودشان یک تغییر سرعت و تسهیلات عالی بدست بیاورند، اینجا را کلیک کنید، تا خدمات +D منظور گردد و از شر سرعت پائین اینترنت و بسته بودن سایت ها نجات پیدا کنید، این تکنولوژی در ایران در حال حاضر ،فقط مختص اعضاء ایران روشن میباشد 

2- برنامه غار یخ مراد را فراموش نکنید، قراره حسابی توی این برنامه یک روزه خوش باشیم و خوش بگذرونیم! نگران اینکه توی گروه ایران روشن غریب باشید هم نباشید، همه با هم یک دست و دوست خواهیم بود.

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

حرف های شما:

امین قاسمی نیا harir2006@yahoo.com نوشته:

سلام دوست عزيزي كه اين مطلب و نوشتي قبل از هرچيز بابت زحماتتون تشكر مي كنم . اما در مورد مطلبي كه نوشتي بايد بگم شخصا مخالف ولنتاين ايراني نيستم اما چرا تا قبل از اينكه ولنتاي غربي يا به تعبير شما فرنگي وارد ايران بشه هيچ كس از روز عشق ايراني حرفي نمي زد چرا هيچ كس يادش نبود كه ايراني هاي باستان روز عشق داشتن اما حالا ما ايراني نما ها تا ديديم چند نفر روز عشق رو چشن مي گيرن گفتيم اااااااا چرا ما به تاريخ غربي ها چشن بگيريم بيايم به تاريخ ايراني هاي باستان چشن عشقو برگزار كنيم به تاريخي كه اصلا تا حالا يادمون نبوده اصلا وجود داشته دلم مي خواد از همين جا بتمام كساني كه به اين موضع اهميت ميدن بگم كه آقايون و خانوم هايي كه دم از ايراني بودن مي زنين مهم اين نيست كه روز عشق چه روزي باشه اصلا روزش مهم نيست مهم خور عشق چرا همتون به روز برگزاري عشق توجه مي كنين ولي حتي يه زره به چيزي كه بخاطر اون دارين چشن مي گيرين اهميت نمي دين روز جشن چه ايراني باشه چه خارجي مهم عشقه مهم دوست داشتنه نه تاريخ و زمانش . اصلا اگه تمام مردم دنيا در يك روز واحد كه اگه ايراني نباشه جشن عشق و برگزار كنن چه مشكلي بوجود مياد شايد همين نشونه اي واسه صلح و دوستي باشه . از دوست عزيزم كه اين مطلب و نوشتي مي خوام كه اگه ممكنه و واست مقدوره حرفهاي منو توي گروه بنويسي تا همه بخونن و بدونن روز عشق روز مهمي نيست مهم بودنش بخاطر عشق هست پس عشق و فراموش نكنن . ممنون مي شم اگه اين كارو بكني .

 

شهریار alex_shf@yahoo.com  نوشته:

با سلام به همه دوستان عضو گروه. الان سایت گروه یک مطلبی در مورد انرژی آب فرستاد. لازم دیدم که چند نکته رو ذکر کنم. اول بگم که من مهندس مکانیک با گرایش سیالات هستم و شاید دوستانی که تخصص در فیزیک یا مکانیک سیالات داشته باشند راحت تر حرفهای منو قبول کنند. در سال 1999 شخصی بنام ماسارو ایموتو مطالبی که در این ایمیل دیدید رو منتشر کرد و مدعی شد که آب رفتار هوشمندی در واکنش به محیط اطرافش نشون میده. من فقط یک نکته رو مطرح میکنم که فکر کنید اگر آب هوش داشت چرا پس از چند میلیارد سال تکامل پیدا نکرده؟ این آقا بعد از انتشار نتایجش مورد سوالهای زیادی قرار گرفت اما هیچ وقت حاضر به تکرار آزمایشاتش در آزمایشگاههای علمی و معتبر نشد. حتی یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا اعلام کرده که اگر این آقا در آزمایشگاه این موسسه کارهاشو تکرار کند و همین نتایج رو به دست بیاوره یک میلیون دلار جایزه به او پرداخت میکنه. اما آقای ماسارو جوابی به این دعوت نداد. در ضمن این آقا شرایط فیریکی محیط آزمایش رو هرچند که خیلی مورد سوال بود عنوان نکرد، به عنوان مثال اینکه آب رو در چه فشاری منجمد کرده، شرایط Sub Cooled بوده یا نه و ...

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

وای ددم هی...این میخواد چند تا بچه بزاد؟ ماشاء به شوهرش...چه همتی! چه مردانگی

 

 

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

 

دو تا عکس واسه لنگی های تهرون، من نمیدونم اگه این افشین قطبی نرسیده بود، الان پرسپولیس کجای جدول دسته دوم میخواست سیر کنه؟

 

 


 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

در روستاهای اطراف تأسیسات اتمی نطنز در مرکز ایران پرنده بزرگی شبیه عقاب مشاهده شده که روی سینه اش دستگاهی مخصوص جاسوسی نصب شده بوده است.

بنابر این گزارش، دستگاهی که روی سینه این پرنده بزرگ مشاهده شده به تلفن همراه شباهت دارد و در سالهای گذشته نیز نیروهای بسیجی در اطراف تأسیسات نطنز یک باز شکاری را گرفته بودند که دستگاه مشابهی برای جاسوسی روی بدنش نصب شده بود.

 

رسانه های خبری به نقل از منبعی آگاه، محلی را که پرنده مشکوک به جاسوسی اخیراً در آن مشاهده شده را روستای کامو گزارش کرده که در حوالی تأسیسات اتمی نطنز قرار داد.

 

تأسیسات نطنز که رؤیت "پرنده جاسوس" در اطراف آن گزارش شده در حال حاضر محور مناقشه اتمی ایران است.

دستگاههای سانتریفوژ که برای غنی سازی اورانیوم به کار می رود در این تأسیسات قرار دارد و شورای امنیت سازمان ملل تاکنون با صدور سه قطعنامه خواستار توقف فعالیت این تأسیسات شده است.

ایران تا چهار سال پیش وجود این تأسیسات و فعالیتهایی که در آن جریان داشت را به آژانس بین المللی انرژی اتمی اطلاع نداده بود تا اینکه وجود این تأسیسات از طریق فعالیتهای جاسوسی گزارش شد و مناقشه بر سر فعالیت اتمی ایران آغاز گردید.

 

حیوانات جاسوس

 

رؤیت یا شکار پرندگان جاسوس پیشتر نیز در نقاط دیگر دنیا گزارش شده اما در بسیاری موراد مشخص شده که دستگاههای نصب شده روی بدن آنها کاربرد علمی داشته است.

 

از جمله در اکتبر ۲۰۰۱ اهالی روستائی در شمال شرق کشور آفریقایی بوروندی یک لک لک را که به علت آسیب دیدن بالش از پرواز بازمانده بود گرفتند و به پلیس تحویل دادند، روی بدن این لک لک دستگاه ردیابی ماهواره ای نصب شده بود.

 

اما بعد مشخص شد که این لک لک یکی از پنج لک لکی بوده که دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی برای مطالعه مسیر حرکت پرندگان مهاجر، روی بدنشان دستگاههای ردیابی ماهواره ای نصب کرده بود.

 

با این حال استفاده از پرندگان برای مأموریتهای جاسوسی سابقه ای دیرینه دارد و به جنگ جهانی اول باز می گردد که آلمانیها دوربین عکاسی روی بدن کبوترها می بستند و آنها را به عکسبرداری از جبهه متفقین می فرستادند.

 

بعدها ارتشهای کشورهای مختلف از پرندگانی همچون باز و عقاب که در ارتفاع بالاتری پرواز می کنند استفاده کردند.

از ایران گزارشهایی در مورد دستگیری سنجابهای جاسوس یا نصب دستگاههای جاسوسی روی بدن دلفینهای خلیج فارس هم منتشر شده است.

 

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

این هم به خاطر شما

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

یک مدل استکان خوشگل

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

انفجار لاك غلط گير خارجى، دختر دانشجو را از جلسه امتحان روانه بيمارستان كرد.

 بعدازظهر دوشنبه گروهى از دانشجويان دانشگاه آزاد رودهن، در جلسه نشسته بودند كه ناگهان با شنيدن صداى مهيبى از جا پريدند.

لحظاتى بعد نيز با شنيدن صداى شيون مرسده ـ ۲۱ ساله ـ همگى به سوى او كه دستش بشدت آسيب ديده بود، دويدند. دقايقى بعد هم، دختر مجروح به بيمارستانى در تهران منتقل شد.

وى در اين باره به خبرنگار ما گفت: در دقايق پايانى امتحان سرگرم غلط گيرى با ماژيك مخصوص بودم كه ناگهان صداى انفجار شنيدم. ابتدا فكر كردم، گلوله اى شليك شده است. اما ناگهان با مشاهده دست خون آلودم متوجه انفجار آن غلط گير شدم.

دختر مجروح در پايان گفت: به محض مرخص شدن از بيمارستان و بهبود نسبى در اين باره شكايتى تسليم دادگاه خواهم كرد تا با عوامل واردكننده اين لاك هاى غيراستاندارد خارجى، به صورت قانونى برخورد شود.

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

تلویزیون ایران در اسفند سال 1361 تصاویری از یک اسیر ایرانی در یکی از اردوگاههای اسرا در عراق پخش کرد که در مقابل دوربین خبرگزاری فرانسه به خانم گزارشگر این شبکه خبری تذکر می داد تا حجاب اسلامی را رعایت کند و رو سری به سر کند.



این اسیر چهارده ساله ایرانی که یک پایش را در عملیات ناکام نیروهای ایران به قصد تصرف شهرالعماره عراق از دست داده بود، شعری را خواند که از شعارهای پرشور حکومت ایران به حساب می آمد: "ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است".

این مصاحبه بارها از تلویزیون ایران تکرارشد، به گمان مسئولان جمهوری اسلامی گفته های این نوجوان نشانه روحیه بالای اسرای ایرانی در عراق و وفاداری شان به ایدئولوژی جمهوری اسلامی بود.

اما این کهنه سرباز ایرانی که حالا چهل ساله است و علیرضا رحیمی نام دارد، شایسته نامزدی انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی شناخته نشده و صلاحیتش رد شده است.

آقای رحیمی به یاد می آورد که در سالهایی که اسیر شده بود به دستور صدام حسین، رهبر وقت عراق اردوگاههایی با عنوان اردوگاه اطفال برپا شده بود و ارتش عراق با گسیل داشتن خبرنگاران به این اردوگاهها سعی داشت افکار عمومی دنیا را تحت تأثیر سن و سال رزمندگان ایرانی قرار دهد و ایران را متهم به روانه ساختن کودکان به جنگ کن.

علیرضا رحیمی معتقد است مصاحبه او با خبرنگاران و تأکید بر آموزه های دین اسلام این دستمایه تبلیغاتی را از عراقیها گرفت.


این رزمنده ایرانی در سال 1363 و پس از سه سال اسارت به همراه گروهی از اسیران مجروح آزاد شد و به ملاقات آیت الله حمینی هم رسید، رهبر جمهوری اسلامی در آن ملاقات رادیوی شخصی خود را به او هدیه داد و برایش آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا رحیمی تا پایان جنگ در ستادهای تبلیغاتی جنگ رزمندگان ایرانی را تشویق می کرد و پس از پایان جنگ به دانشگاه راه یافت و در رشته حقوق درس خواند.


آقای رحیمی مقطع فوق لیسانس را در بریتانیا گذرانده و در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی مشاور وزیر بازرگانی در امور تجارت الکترونیک بوده است،



در این دوره او نتوانسته از سد هیئتهای اجرائی و نظارت انتخابات عبور کند و دلائلی که برای رد صلاحیتش به او اعلام شده، بندهای اول و سوم قانون انتخابات است که به ترتیب اشاره می کند، کسانی که به اسلام اعتقاد نداشته و نسبت به ولایت فقیه ایمان ندارند شایسته نامزدی در انتخابات نیستند.

علیرضا رحیمی از رد صلاحیت خود شگفتزده است و می پندارد وضعیت به گونه ای شده که معتقدان به انقلاب اسلامی به دست گروهی دیگر که آنها هم از فرزندان انقلاب ایرانند حذف می شوند.

او روزهای پس از آزادی اش را به یاد می آورد که مسئولان جمهوری اسلامی با آغوش باز او را می پذیرفتنند و آنچه کرده بود را نشانه تحقق آرمانهای خود می دانستند

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

استادي در شروع كلاس ليوان پر از آبي را و آن را بالا گرفت تا همه ببينند.
سپس از شاگردان پرسيد:به نظر شما وزن اين ليوان چقدر است؟شاگردان
جواب دادند 50 گرماستاد گفت:من بدون وزن كردن نمي دانم دقيقا وزنش  چقدر است.اما سوال من اين است اگر من اين ليوان اب را چند دقيقه همين طور نگه دارم چه اتفاقي مي افتد؟شاگردان گفتند:هيچ اتفاقي نمي افتد.
استاد پرسيد:خوب اگر يك ساعت همين طور نگه دارم چه اتفاقي مي افتد؟يكي از شاگردان گفت :دستتان درد مي گيرد.استاد گفت حق با توست.
حالا اگر يك روز تمام آن را نگه دارم چه؟شاگرد ديگري گفت :دستتان بي
حس مي شود عضلات به شدت تحت فشار قرار مي گيرند و فلج مي شوند و مطمئنا كارتان به بيمارستان خواهد كشيدوهمه شاگردان خنديدند.
استاد گفت خيلي خوب است.ولي آيا در اين مدت وزن ليوان تغيير كرده است؟ شاگردان جواب دادند:نه استاد ادامه داد:پس چه چيزي باعث درد و فشار روي عضلات مي شود؟ شاگردان گيج شدند.
يكي از آنها گفت:ليوان را زمين بگذاريد.استاد گفت:دقيقا مشكلات زندگي هم مثل همين است اگر آنها را چند دقيقه در ذهنتان نگه داريد اشكالي ندارد.اگر مدت طولاني تري به آنها فكر كنيد درد مي كشيد.اگر بيشتر از آن نگه شان داريد فلجتان مي كنند و ديگر قادر به انجام كاري نخواهيد بود.
فكر كردن به مشكلات زندگي مهم است.اما مهم تر آن است كه در پايان هر روز و پيش از خواب آن را زمين بگذاريد وبه اين ترتيب تحت فشار قرار نمي گيريد.

هر روز صبح سر حال و قوي بيدار مي شويد و قادر خواهيد بود از عهده هر مساله و چالشي كه برايتان پيش مي آيد بر آييد.

دوست من يادت باشد ليوان آب را همين امروز زمين بگذاري.

                                          زندگي همين است

 

 

 

 

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
     

  

No comments:

Blog Archive