به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 7, 2008

[ ...:::: ¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯::::... ] Roshan Nameh 18 Deymah

 

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive

 
 
 
 
 
   

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

برای دسترسی به بانک اطلاعات پوست و مو گروه ایران روشن اینجا را کلیک کنید

اين چند سطر را بيشتر جهت اطلاع دوستان عزيزم در خارج از کشور مي نويسم تا از حال و هواي ايران در اين روزها با خبر شوند، و الا خود ما که در ايران هستيم با گوشت و استخونمون آن را احساس مي کنيم و آن سرماي شديد و استخوان سوزي است که اين روزها در اغلب شهرهاي کشور وجود دارد.

از تهران شروع کنيم، که برف سنگين تهران را فلج کرده، مثلا اين ويدئو مربوط ميشه به ميدان آزادي که کاملا قفل شده. سازمان هواشناسي با صدور اخطاريه‌ ويژه‌اي هشدار داده که در روزهاي آينده هوا بشدت سرد خواهد شد(+) برف هم که تهران را کاملا سفيد پوش کرده(+) ستاد مدیریت بحران شهر ‏تهران دومين اطلاعيه را صادر کرده(+) هيئت دولت امروز و فردا را در تهران تعطيل اعلام کرده(+) البته بانکها داير خواهد بود(+) مجلس تعطیل نیست، بودجه تقدیم می‏شود(+) وزارت کشور هم تعطیل نیست و ثبت ‏نام ادامه دارد(+) همچنين تعطيلي استان‌ها به استانداران واگذارشده(+)  پروازهاي فرودگاه مهرآباد فعلا لغو شده(+)  تمامی پروازهای خارجی ديروز فرودگاه امام هم لغو شد(+) ديروز خبر رسيد 50 خودرو در محور هراز در محاصره برف مانده اند(+) جاده هاي کشور کلا وضعيت نامناسبي دارند و كولاك و يخبندان در جاده هاي كشور غوغا نمي کنه(+) مثلا جاده قزوين رشت وضعيت اسفناکي پيدا کرده(+) اتوبان قم ـ تهران هم از سمت قم بسته شد(+) محور ساوه به تهران هم مسدود شده(+) در کرج وضعيت ويژه اعلام شده(+) همچنين سرما اثرش را در فوتبال هم گذاشت و تمام بازيهاي فوتبال تا اطلاع ثانويه تعطيله(+)

و اما تاسف انگيز ترين جاي کار اينه که: اولا در اين سرما در اغلب شهرهاي بزرگ (از جمله تهران) رانندگان تاكسي مردم را در برف تنها گذاشته اند (+) همچنين در تهران يك‌سوم اتوبوس‌هاي گازسوز از چرخه خدمات‌رساني خارج شده اند(+) شرکت گاز اعلام کرده گاز شمال كشور در صورت عدم صرفه‌جويي مردم قطع مي‌شود(+) مردم رشت به مغازه‌ها و پمپ‌بنزين‌ها هجوم آورده اند (+) که اين تصاوير واقعا تاسف انگيز است(+) از طرفي دیروز 21 نفر در جاده های کشور جان‏باختند(+) به عنوان مثال: واژگوني اتوبوس در محور زنجان - تبريز(+)

و اما يک نکته جالب: دماي هوا در پايتخت صنعتي ايران (عسلويه) 27‬درجه است!(+)

دوستان توجه داشته باشند، براي اطلاع از آخرين وضعيت هواي کشور مي توانند به سايت سازمان هواشناسي مراجعه کنند. البته اگر به خارجيها بيشتر اعتماد داريد، weather.com را از دست نديد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

معلم: الفباي فارسي رو بگو ببينم. شاگرد: الف – ب – پ – ت – ث – چهار – پنج – شش – هفت... معلم: الفباي انگليسي رو بگو ببينم. شاگرد: ا – بي – سي – چهل – پنجاه – شصت – هفتاد... معلم: الفباي يوناني رو بگو ببينم. شاگرد: آلفا – بتا – ستا – چهارتا – پنج‌تا ... معلم: نخواستم بابا يه شعر بگو. شاگرد: نابرده رنج گنج – پنج – شش – هفت...

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 

کشف حجاب

جمعی از دانش آموزان دختر با لباس پیشاهنگی هنگام شركت در یك مراسم كشف حجاب

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

نیکی در کن

www.hamtaraneh.com

www.hamtaraneh.com

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

نقاشی بسیار زیبا از اساتید موسیقی ایران

jointaranehha.blogfa.com

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس برخورد صاعقه با برج میلاد

The image

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

طرح جالب پایه چسب

The image

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس از کهکشان جدید کشف شده در 5 میلیارد سال نوری از زمین...سبحان الله

www.jointaranehha.blogfa.com
http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

یک مسئله عجیب به نام تصویر ذهنی
1- شخصی سر کلاس ریاضی خوابش برد. زنگ را زدند بیدار شد و با عجله دو مسئل
ه را که روی تخته سیاه نوشته شده بود یادداشت کرد و با این «باور» که استاد آنرا به عنوان تکلیف منزل داده است به منزل برد و تمام آنروز و آن شب برای حل کردن آنها فکر کرد. هیچیک را نتوانست حل کند. اما طی هفته دست از کوشش برنداشت. سرانجام یکی از آنها را حل و به کلاس آورد. استاد به کلی مبهوت شد زیرا آندو را به عنوان دو نمونه از مسایل غیر قابل حل ریاضی داده بود

هر فردی خود را ارزیابی میکند و این برآورد مشخص خواهد ساخت که او چه خواهد شد. شما نمی توانید بیش از آن چیزی بشوید که باور دارید«هستید». نخواهید توانست بیش از آنچه باور دارید«می توانید» انجام دهید. «نورمن وینست پیل»

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

راز زیبائی برای خانمها

آیا می خواهید شفافیــت پوستتان بیشتر شده و خوش هـیکل تـر بـه نـظـر بـــیایید؟ تاجاییکه می توانید از کمر خم
شوید همانجا نگه دارید و تا 30 بشمارید!

 بــرای از بــین بردن سلولیت های پوستتان (چربیهای زیرپـوست)، صـــورت را با لـــیف یا بروس های مخصوص خوب بـــــمالید. دقت کنید که حرکت دستتان باید از بالا به پایين باشد. برای این منظور دستکشـهای مخـصوص هم در بازار موجود اسـت، اما با لیف های معمولی هم میتوانید اینکاررا بـخـوبی انجام دهید. سعی کنید هر روز حداقل 5 دقیقه اینکار را تکرار کنید.

راهکار دیگر برای رفع سلولیت های پوستی: یک فنجان روغن ذرت را با ½ فنجان آب گریپ فروت و 2 قاشق چایخوری آویشن خشک مخلوط کنید. این ماده را بر روی ران ها و کفل مالیده و خوب ماساژ دهید. با بانداژی پلاستکی آن را ببندید تا از گرمای بدن جدا نشود. برای گرفتن نتیجه ی بیشتر می توانید از بالشتک های حرارتی استفاده کنید و این بالشتک را به مدت 5 دقیقه روی هرکدام از این قسمت ها نگاه دارید.

کریسکو، کره ی مخصوص تردکننده ی شیرینی، راز بزرگ زنان زیباست. از این ماده می توانید برای پاک کردن آرایش و همچنین به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید. در بیمارستان ها هم از این ماده برای درمان اگزما و پسوریازیس استفاده میکنند.

تکه های سیب زمینی خام حاوی میزان زیادی پتاسیم هستند و برای برطرف کردن گودی و سیاهی زیر چشم بسیار مناسب اند.

برای روشن تر کردن لکه های سفیدی که با بالا رفتن سن بر روی پوست ایجاد میشود و همچنین لکه هایی که بر اثر آفتاب ایجاد شده، می توانید آب یک عدد لیمو، یک عدد لیموترش، یک قاشق غذاخوری عسل، و 70 گرم ماست را با هم مخلوط کرده و به آرامی بر روی لکه ها ماساژ دهید. اینکار را حداقل یکبار در هفته تکرار کنید.

بهترین حالت دهنده برای مو چیزی نیست جز نرم کننده ی لباس. البته این مایع بسیار قوی است پس یادتان نرود که قبل از مصرف کمی آن را رقیق کنید. توصیه ی من این است که ½ فنجان از این مایع را با یک فنجان آب مخلوط کنید.

جعفری سرشار از کلروفیل یا سبزینه است. این ماده آنقدر خوشبو است که ماده ی اساسی در تولید اکثر خنک کننده های دهان می باشد. پس پولتان را دور نریزید، به جای آن همین جعفری ها را به صورت خام استفاده کنید.

خودتان براق کننده ی لب بسازید. فقط کافی است کمی از رژ لب های محبوبتان را با وازلین مخلوط کنید.

برای بزرگتر و برجسته تر جلوه دادن لب می توانید در میان لب ها از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده کنید.

برای براق تر کردن سفیده ی چشم، می توانید مداد چشم آبی کمرنگ زیر چشم ها بکشید. سایه های آبی هم اگر به میزان کم زیر چشم استفاه شود اینکار را به خوبی انجام میدهد.

هنگام رنگ کردن مو، دقت کنید که موهایتان را برای حداقل یک روز نشسته باشید. چربی طبیعی مو باعث می شود رنگ مو بهتر درآید. همچنین رنگ مو بر موهایی که کاملاً خشک نباشد هم بهتر اثر می کند.

برای برطرف کردن پف و ورم چشمها، یک بسته نخود فرنگی فریز شده زیر چشم ها قرار دهید.

برای جلوگیری از چرب شدن مو می توانید در مواقعی که وقت شامپو کردن ندارید، از نارون کوهی بر ریشه ی موهایتان استفاده کنید.

برای از بین بردن شوره ی سر، 30 عدد آسپیرین ساده را در یک شیشه از شامپوی معمول خود حل کنید. و به همان روش قبل بر روی موها استفاده کنید.

مانیکور—یک فنجان آب گرم را با آب نصف لیمو مخلوط کنید. 5 دقیقه نوک ناخن ها را در آن نگاه دارید. بعد دست ها را شسته و خشک کنید. پوست لیمو را به پشت و روی ناخن ها مالیده و بعد با یک پارچه ی نرم ناخن ها را مالش  دهید تا براق شوند.

-براق کننده ی ناخنتان را همیشه در یخچال نگهداری کنید تا نرم تر و روانتر بماند. براق کننده ای که یخ زده باشد هیچوقت جدا  نخواهد شد. اگر موقع مصرف احساس کردید که سخت یا چسبنده شده می توانید آن را در یک ظرف آب جوش قرار دهید و خواهید دید که مثل روز اولش می شود.

-پوست های چرب بیشتر از پوست های خشک عطر را نگه می دارند. از اینرو قبل از عطر زدن به خود یک لایه ی نازک وازلین یا ژل پترولیوم روی پوست خود بمالید و بعد عطر بزنید.

برای برطرف کردن قرمزی جوش ها، می تواند یک قطره از قطره چشم روی هرکدام چکانید.

اگر نگران سلولیت هایتان هستید، کمی گرده ی قهوه بر روی قسمت های مورد نظر بمالید. (کافئین یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده ی کرم های سلولیت است).

برای بالا بردن میزان PH شامپوی خود، به آن آسپیرین اضافه کنید.

به جای سوهان ناخن می توانید از تکه ای کاغذ سمباده بر روی یک وسیله ی بلند و باریک هم استفاده کنید.

مالیدن داروهای ضد اسید (ترشی) معده بر روی پوست بسیار بهتر از ماسک های پیلینگ عمل میکند
 

برای دسترسی به بانک اطلاعات پوست و مو گروه ایران روشن اینجا را کلیک کنید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس کمیاب ثریا، همسر محمد رضا پهلوی  در سنین پیری

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

جملات کاریکلماتور

چشمم ضعیف شد ، اونو برای فروش ، پشت ویترین گذاشتم.
 
دستم نمک نداشت ، اونو شکستم.
 
خواستم ازدواج کنم ، عروس دریایی سفارش دادم .
 
پوست مادر بزرگم چروک شده بود،واسه روز تولدش اتو خریدم.
گرسنم بود ، هوا خوری رو به ، سرما خوردگی ترجیح دادم
 
دلم گرفته بود ، داد زدم که ولش کنه.
 
دوست ناباب ،آچار فرانسه خرابکاری هامون.
 
خواستم ازمجردی بیام بیرون رفتم قاطی مرغا شدم.
 
برای پیدا کردن کرم دندونام ، تصمیم به خاک برداری کردم.
 
خواستم ماهی بخورم ، رفتم کرم شکار کردم.
 
دیر به دانشگاه رسیدم ، برای فردا ، شب تا صبح بیدار موندم
 
تلوزیونمون برفک داشت واسه آب شدنش اونو از برق کشیدم.
 
حلقه ی ازدواج ، چیزی که خر شدن آدم ها رو نشون میده.
 
قفس طلا ، جایی که زنا حاضرن به خاطرش آزادیشونو بدن

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس دختر پرویز پرستوئی

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

مسوولان محلي هند مي‌گويند كه گربه‌سانان در ايالت گجرات، اغلب براي جست‌وجوي غذا دوروبر دهكده‌هاي مجاور جنگل مي‌پلكند كه منجر به حملاتي به روستاييان مي‌شود.

جنگلبانان پيش‌تر براي به دام انداختن اين حيوانات از روش‌هاي مختلف استفاده مي‌كردند، از جمله يك طعمه زنده مانند بز را به درختي مي‌بستند و زير درخت گودال عميقي مي‌كندند تا حيوان گرسنه را در آن گير بيندازند، اما به تازگي دريافته‌اند كه استفاده از صداي حيواناتي كه از گوشي‌هاي موبايل پخش مي‌شوند، روش بهتر و ايمن‌تري است.

دي واساني (D.Vasani) يكي از مقامات ارشد جنگلباني در گجرات گفت: صداي گاو و بزي كه از گوشي‌هاي موبايل پخش مي‌شود، روش‌ موثرتري براي به دام انداختن پلنگ‌هاست و نتيجه خوبي هم از اين كار گرفته‌ايم.

وي افزود: جنگلبانان صداي 10-12 حيوان مختلف را در فرمت آهنگ موبايل دانلود كرده را كه از طريق بلندگوهاي نصب شده در پشت قفس‌هايي، پلنگ‌ها را به سوي خود مي‌كشانند.

زماني كه نگهبانان متوجه حضور پلنگي در نزديكي دهكده مي‌شوند، به طور مداوم تا 2 ساعت اين صداها را پخش مي‌كنند تا پلنگ را كه به دنبال غذاي حاضر و آماده مي‌گردد به دام بيندازند.

جالب توجه اينكه در مدت يك ماه گذشته كه نگهبانان از اين روش استفاده كرده‌اند، توانسته‌اند پنج پلنگ را به دام بيندازند. اين پلنگ‌ها سپس به مناطق جنگلي برگردانده شده و رها مي‌شوند.

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

این هم چکی است که بر حسب آن سرزمین آلاسکا توسط آمریکا خریداری شد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

مردي کالسکه يک بچه شير خوار را در پياده رو حرکت مي داد. بچه مرتب گريه مي کرد و مرد مرتب مي گفت:
 -ارام باش آلبر... الان به منزل مي رسيم آلبر...
 زني که از کنار آنها مي گذشت رو به آنها کرد و گفت:
 - ببخشيد آقا اما
اين بچه شيرخوار حرف سرش نمي شود که با او صحبت مي کنيد و مي گوييد آرام باشد.
 مرد جواب داد:
 -بله خانم . اما من
اين حرف ها را به او نمي گويم. آلبر خود من هستم.....

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عکس زمستونی

 

هر شب با یک هنرمند

سوسن تسلیمی ، اسطوره سینمای ایران

 فعاليت سينمايي خود را با بازي در فيلم چريكه تارا ساخته بيضايي در سال ۱۳۵۷ آغاز كرد. فيلم شايد وقتي ديگر آخرين بازي او در سينماي ايران به‌شمار مي‌آيد.

شروع فعاليت سينمايي تسليمي، همزمان شد با دوره انقلاب ايران. در زمان فيلمبرداري چريكه تارا، اعتراض‌هاي اجتماعي به اوج خودش رسيده بود. او مي‌گويد: "بعد از انقلاب، سدي كه در برابر ابراز انديشه‌ها وجود داشت براي مدت زمان كوتاهي برداشته شد. ولي آن شيريني آزادي بيان، اميد به عدالت اجتماعي پايدار نبود و خيلي سريع جاي خود را به نگراني داد و قوانين جديدي وضع شد كه آثار هنري آن دوره را كه سعي در مطرح كردن مسائل انساني و اجتماعي داشتند زير سئوال برد."

فيلم چريكه تارا پس از انقلاب به نمايش عمومي در نيامد. در زمان فيلمبرداري مرگ يزدگرد هم در سال ۱۳۶۰، بحث اجباري شدن حجاب براي زنان مطرح شد: "ما فكر مي‌كرديم مي‌توانيم زير بار اين تحميل نرويم ولي فيلم توقيف شد. اين فيلم فقط در سال ۱۳۶۰ در جشنواره نشان داده شد. بعد از آن، آقاي بيضايي هر فيلمنامه‌اي را كه براي تصويب دادند، رد شد."

در آن دوره، سوسن تسليمي به عنوان بازيگر در استخدام تئاتر شهر بود. وي سال ۱۳۵۹ در پي اعتراضي به سياست فرهنگي اين مركز، به اتهام "كم‌كاري" پس از ۱۲ سال كار، اخراج مي‌شود: "آن سال در نمايشي بازي نكرده و به پيشنهاد مدير وقت آنجا به جاي بازيگري در كتابخانه مشغول كار شده بودم. در پايان سال مدير جديدي آمد. اولين كاري كه كرد اين بود كه حقوق ماهيانه مرا كه ۲۴۰۰ تومان بود قطع كرد.پرسيدم علت چيست؟ جواب آمد كه بايد گزارش بدهي چرا در طي اين سال بازي نكرده‌اي. من نوشتم كه پيشنهادي در بهار همان سال داده‌ام كه رد شده. تئاتر شهر هم به دليل تعميرات تعطيل بوده. طي تابستان و پاييز آن سال هم دو بار توسط افراد معترض اشغال و بار آخر براي مدتي تعطيل شده... به اين دلايل توجهي نشد و حكم اخراج من داده شد. پس از آن هم تا اسمي از من براي بازي در كاري پيشنهاد مي‌شد مورد مخالفت قرار مي‌گرفت."

 
 

وي ادامه مي دهد: "تا اينكه سال ۱۳۶۲ بازي در مجموعه "سربداران" ساخته محمدعلي نجفي را شروع كردم. نقش "فاطمه" را بازي كردم كه زن پرقدرتي بود. او مردپوشي مي‌كرد و سوار اسب مي‌شد و رهبر گروهي از جنگجويان بود. اما بي توجه به زحمتي كه براي اين نقش كشيدم، تعداد زيادي از صحنه‌هايي را كه در آن بازي كرده بودم كوتاه كردند. در مجلس آن زمان اعتراض شده بود كه نقش فاطمه براي زنان ما گمراه‌ كننده است."

نگاه به مرد ممنوع

پس از مجموعه "سربداران"، علي ژكان، براي بازي در فيلم ماديان(۱۳۶۳) به تسليمي پيشنهاد همكاري مي‌دهد: "باز از سوي مسئولان با حضور من مخالفت و سپس، با شرط و شروطي موافقت شد. در اواسط فيلمبرداري، فيلم متوقف شد. چون مسئولين راش‌هاي بخشي از فيلم را ديده بودند و به نظرشان "حضور" من در صحنه‌ها خيلي زياد بود. گفتند هنرپيشه را عوض كنيد. خودم هم به آقاي ژكان گفتم كسي را براي اين نقش بياورد ولي سرانجام، ايشان موفق شدند اجازه بازي مرا بگيرند. شرط اين شد كه در پوششم از رنگ‌هاي زنده استفاده نكنم، تار مويي از من بيرون نباشد. و زاويه دوربين هم به گونه‌اي نباشد كه حضور مرا در صحنه برجسته كند. شخصي را هم براي نظارت، به محل فيلمبرداري فرستادند. گفته بودند هنگام بازي با بازيگران مرد نبايد توي صورتشان نگاه كنم."

وي مي گويد: "در آن سال داوران جشنواره فجر اعلام كردند كه به هيچ بازيگر زني جايزه نمي‌دهند چون هيچكدام از نقش‌ها با موازين اسلامي منطبق نبوده. اي كاش شخصيت‌هاي زن فيلم‌هاي آن سال، از سوي يك پژوهشگر مورد بررسي قرار بگيرد تا بدانيم شخصيت‌هاي زن فيلم‌ها در آن دوره واقعاً چگونه بوده‌اند

 

برای 24 دی ماه، سفر  به جزیره کیش ! جزئیات برنامه بدین صورت میباشد:

روز 24 دی ماه ساعت 2 بعد از ظهر حرکت با قطار رو به سمت بندر لنگه، عبور از دریا توسط قایق و انشاءا.. ناهار توی جزیره خواهیم بود.

روز 25 دی ماه: بازدید و گردشگری از تمام دیدنی های جزیره

روز 26 و 27 و 28 هم شنا و خرید و بازارهای کیش و دوچرخه سواری دور جزیره و کلی برنامه های متنوع دیگر

روز 29دی (مصادف با عاشورا): بازگشت توسط هواپیما به تهران

اقامت در متل و سوئیت های مجهز کنار ساحل همراه با صبحانه و ناهار

هزینه برای هر نفر: 160 هزارتومان (با احتساب 30 درصد یارانه از طرف سازمان ایرانگردی)

در تالار ایران روشن میخوانید..در این گروه جنجالی عضو شوید

بررسي كارتون بنر

روشن نامه 17 دي ماه

نصاویر مسابقه خیانت در روسیه

روشن نامه 16 دي ماه

روشن نامه 15 دی ماه

روشن نامه 13 دي

روشن نامه 12 دي ماه

روشن نامه 11 دي

روشن نامه 10 دي ماه،روشن نامه 9 دي،برترين تصاوير وب در سال 2007،روشن نامه 5 دي،روشن نامه 4 دي ماه،روشن نامه 3 دي ماه،هشدار جدی،روشن نامه 2 دی ماه،روشن نامه 30 آذرماه،روشن نامه 29 آذرماه ،روشن نامه 28 آذرماه ،کروکودیل و محتویاتش،روشن نامه 27 آذرماه،روشن نامه 26 آذرماه،تصاویر خطاهای چشم در نقاشی،روشن نامه 25 آذرماه ،روشن نامه 24 آذرماه،بررسی کارتون نیک و نیکو،روشن نامه 22 آذرماه،روشن نامه 21 آذرماه،روشن نامه 20 آذرماه،روشن نامه 19 آذرماه،روشن نامه 18 آذرماه،روشن نامه 17 آذرماه،عکس های کمتر دیده شده از سربازان آمریکائی،به نظر شما اینها چی نشون میدهند؟،ازدواج عجیب،روشن نامه سه،شنبه 13 آذر،تصاوير تاسف بار از ...، گزارش تور هتل نارنجستان

روشن نامه 11 آذر

 10 شايعه منجر به جنگ

 روشن نامه 10 آذرماه

روشن نامه 7 آذرماه

 عجایب جهان را به عدد 8 رساند

روشن نامه اول آذر

آرشیو مقالات

 با گروه ایران روشن هر روز را به بهترین شکل تجربه کنید

 

با ما همراه باشید

تلفن رزرو و ثبت نام: 88004967-88336487-88336488-88336995-88336996

آدرس دفتر امور مشترکین: تهران - یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی - پلاک 93 واحد4  و  واحد6

   

 

 

 

 

 

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید