به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, January 9, 2008

[ ...:::: ¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯::::... ] Roshan Nameh 20 Dey Mah

 

 
 
 

 

 
 
   

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

سلام

به چهت بحرانی این مطلب  بودن اینجا مینویسdم:

توی این شهر ، یکجا مادری با سه فرزند کوچک  زندگی میکنه که الان به دلیل فقر شدید مالی ، مجبور شده  فرزندان یتیم اش را به بهزیستی بسپارد و از منزل اجاره ائی به جهت عدم توان پرداخت اجاره ، آواره خیابانها بشه! از طرفی فرزند پسرش در همین دوران کودکی دچار بیماری صرع و خودش دچار بیماری آسم شده است، خلاصه که حسابی از در و دیوار براش  داره میباره

امروز لیلا سیدی از مدیران گروه برای تحقیق از این خانواده رفت و کاملا" پیگیر موضوع مشکلات ایشان بود و متاسفانه با اخبار غمگین کننده ائی نزد ما بازگشت.

قرار نیست هرشب اینجا دور هم جمع بشیم و با خواندن هر مطلبی اظهار شادی کنیم و بخندیم، در صورتیکه الان توی همین شهر استرس  دوری همیشگی از مادر داره سه تا فرزند یک خانوhده را میکشه

تصمیم داریم هرطور شده این خانواده را با کمک همدیگه نجات بدیم!!!

راه حلی که الان به ذهن ما میرسه اینه اول از همه برای بیمه این خانواده اقدام کنیم که فورا" تحت درمان قرار بگیرند و بعد برای تهیه سرپناه باید اقدام کنیم و بهزیستی را قانع کنیم که این مادر توان اداره فرزندان خودش را داره و اجازه ندهیم که این کودکان از مادرشان دور شوند.

به هر حال شرایط خوبی حکمفرما نیست!میبایست با یک حرکت دسته جمعی برای نجات این خانواده اقدام کنیم و این پرونده را تا آخر این ماه ببندیم

دوستانی که نیاز به تحقیق در مورد این خانواده دارند میتوانند با دفتر امور مشترکین تماس بگیرند آدرس و تماس آنها را از ما بگیرند و رفیقانی که آمادگی کمک دارند میتوانند اینجا را کلیک کنند و شرایط کمک خود را اعلام نمایند تا ترتیب و هماهنگی لازم انجام بشه

خلاصه هرکس هر پیشنهاد و نظری داره به ما اعلام کنه تا بریم جلو و انشاءا.. بتوانیم اسم ایران روشن را همیشه سرافراز کنیم و نشان بدهیم واقعا" گروه ایران روشن هستیم

تلفن امور مشترکین گروه: 88004967-88336995-88336996-88336487-88336488

ایمیل گروه: Iranroshan@yahoogroups.com

سایت گروه: www.prfco.com

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

یک خبر بد: بابا نوئل را به خاطر اینکه شلوارش توی چکمه هاش بوده امسال به جرم تبرج گرفتند و بردند منکرات:((..تبرج کرده

این هم برای خنکی دل بعضی ها

اتوبوس پــر بود از دود سيگــــار . خانمي به شاگرد شوفر گفت : خفه شدم . اين پنجره را باز كنيد . خانم ديگر كه پهلوي او نشسته بود ، گفت : باز نكنيد . از سرما مردم . دعوا شروع شد و بشاگرد شوفر به مسافري كه روي صندلي جلو نشسته بود گفت : آقا دستم بدامنت اگر شما جاي من بوديد چه كار مي كرديد ؟ مرد كه از دست زنان دل پري داشت جواب داد : پنجره را مي بستم تا اولي خفه شود ، بعد باز مي كردم تا دومي

 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

این هم تقدیر از هما روستا...شانس بیاره بیرونش نکنند

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

سرمای سنگین در تهران

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

ببین 200 سالشه....  چه روحیه ای.....  مثل یک دختر 13ساله..... با چه ذوقی ورزش میکنه

اونوقت ما...... هیچی!!! بیخیالnot worthy 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

 
.يک پادشاه اسپانيايي، به دودمان خود بسيار مي باليد. همچنين مشهور بود که با ضعيفان بي رحم است.يک روز، با نزديکان خود در دشت آراگون راه مي رفت که سالها قبل، پدرش در جنگي در آن کشته شده بود.در آنجا به مرد مقدسي برخوردند که در ميان توده عظيمي از استخوانها ، چيزي را جستجو مي کردپادشاه پرسيد: آنجا چه کار مي کني؟،مرد مقدس گفت: اعلي حضرتا، سر بلند باشيد. هنگامي که شنيدم پادشاه اسپانيا به اينجا مي آيد.تصميم گرفتم که استخوانهاي پدرتان را پيدا کنم و به شما بدهم. اما هر چه نگاه مي کنم نمي توانم پيدايش کنم.مثل استخوانهاي کشاورزان، فقرا، گدايان و بردگان است

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

حرفی برای گفتن ندارم ...فقط ببینید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

عطسه نمودي از شخصيت !
 
عطسه يكي از معمولترين اصواتي است كه در فصل بهار و در زمان گرده افشاني درختان به گوش مي رسد. اما متخصصين رشته زبان اشاره (body language) معتقدند نوع عطسه كردن نشانگر شخصيت افراد است.

 
بر اساس گفته پتي وود (Patti A. Wood) يكي از اين متخصصين بيشتر افراد در طول عمرشان روش عطسه كردن مختص به خود را دارند كه با شخصيت آنها مطابقت دارد. اين متخصص بر اساس تحقيقي كه انجام داده عطسه كنندگان را به چهار دسته كلي تقسيم كرده است:

1- افراد خوب و مهربان
2- افراد درست و قابل اعتماد
3- افراد كاري
4- افراد مشتاق و موثر

افرادي كه فقط يك عطسه ميكنند در زمره افراد خوب و مهربان هستند اين افراد خون گرم، مفيد و حامي ديگران مي باشند.

افرادي كه با صداي بلند عطسه ميكنند در زمره افراد كاري به شمار مي آيند ، اين اشخاص سريع العمل ، قاطع و در نهايت رهبران خوبي هستند.

اشخاصي كه هميشه به هنگام عطسه كردن با دستمال جلوي بيني خود را ميگيرند افراد درست و قابل اعتمادي هستند اين افراد معمولا با دقت، درستكار ، و بسيار منطقي ميباشند.

آخرين گروه افرادي هستند كه با صداي بسيار بلند و خشن و به دفعات عطسه مي كنند در زمره افراد مشتاق به شمار مي آيند كه اين اشخاص داراي جذابيت اجتماعي مي باشند و توانائي ايجاد انگيزه و تاثير گذاري بر ديگران را دارند.

بنا به گفته دكتر فردريك ليتل (Frederic Little) پرفسور دانشگاه بوستون يك الگوي ذاتي براي روش عطسه كردن انسانها وجود دارد كه به احتمال زياد ژنتيكي و موروثي ميباشد

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

به یاد کودکی

www.t a r a n e h h a g r o u p s.blogfa.com

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

Valérie Bégue ملکه زیبایی 2007 فرانسه که بعد از انتخاب به این عنوان عکسش در
یکی از مجلات سکس فرانسه چاپ شده بود،به شدت مورد انتقاد مردم و مسئولین این برنامه
قرار گرفته و مسئولین برنامه ملکه زیبایی فرانسه اعلام کردن که ، عنوان ملکه زیبایی رو
از اون پس خواهند گرفت.مدیر این برنامه هم عنوان کرده که نمی دونسته که این خانوم اینکاره بوده Wink وگرنه اجازه نمی داد که ایشون تو مسابقه شرکت کنه. Laughing
نکته جالب اینجاست که در حالی که اکثر مردم فرانسه و بلکه جهان هنرپیشه های سکس
فرانسه رو میشناسن، این مدیر محترم اعلام کرده که من خبر نداشتم Laughing Wink




 

و این هم یکی از عکسهای جنجالی خانوم ملکه Laughing Wink


_________________

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

دختر 23 ساله اي كه براي عكسبرداري از برف از منزل خود خارج سده بود، با حمله سگ هاي ولگرد در شمال غرب تهران جان خود را از دست داد.
مرگ دختر 23 ساله در بيابان اتفاق نيافتاده است بلكه در همين نزديكي ها و در كلانشهري مانند تهران، اين دختر تمام آرزوهاي خود را با بي توجهي و بي مبالاتي مسوولان شهري به گور برد.
ساعت 14 روز دوشنبه دختر 23 ساله اي که دانشجوي رشته عمران است ، با مشاهده فضاي برفي در شهرک غرب ، دوربين عکاسي خود را به دست گرفت و از خانه خارج شد تا با عکس هايي که از منظره زيباي برف مي گيرد، اين روز را به عنوان خاطره اي براي خود ثبت کند.

دختر گمشده

او پس از خداحافظي از والدينش ، خانه را ترک کرد و پس از چند ساعت وقتي والدين او نگران غيبت فرزند جوان خود شدند، جستجو براي يافتن او را آغاز کردند؛ اما تمام تلاش ها بي نتيجه بود. با گزارش اين موضوع به ماموران کلانتري 134 شهرک غرب ، پرونده اي در اين ارتباط تشکيل و جستجوي ماموران آغاز شد تا شايد نشاني از دختر گمشده به دست آيد.

کشف جسد

اين گزارش حاکي است ، يک روز پس از گمشدن دختر جوان ، بعدازظهر روز گذشته مادر اين دختر که بشدت نگران فرزندش بود، سراغ يکي از بستگان خود که در نزديکي محل سکونت آنها زندگي مي کردند، رفت و ساعتي بعد با مشاهده تکه هايي از لباس فرزند خود در طول مسير، تعدادي سگ را مشاهده کرد که در اطراف يک سياهي جمع شده اند. او پس از نزديک شدن به محل با مشاهده جسد دختر گمشده اش تنها جيغ کوتاهي کشيد و...
با گزارش موضوع به مرکز فوريت هاي پليسي 110 و عزيمت ماموران کلانتري 134 ، ماموران با استفاده از گاز اشک آور سگ هاي ولگردي را که در محل جسد جمع شده بودند، فراري دادند و موضوع به بازپرس ويژه قتل تهران گزارش شد. با حضور بازرس روشن در محل ، تيم تشخيص هويت پليس آگاهي نيز در محل حاضر و بررسي درخصوص علت مرگ دختر جوان آغاز شد.
بازپرس روشن در ارتباط با اين حادثه به «جام جم» گفت: بررسي و تحقيقات اوليه حاکي از وجود سگ هاي ولگرد در خيابان ايران زمين در شهرک غرب است و دختر جوان پس از حمله اين سگ ها، اقدام به فرار کرده که يا به دليل ترس و يا حمله سگ ها بي هوش شده و بر اثر سرماي شديد جان خود را از دست داده است.

ادامه تحقيقات

بازپرس ويژه قتل تهران افزود: تحقيقات محلي نشان داد، يک محل متروکه جنگلي در خيابان ايران زمين وجود دارد که محل تجمع سگ هاي ولگرد است و بر اساس اظهارات مردم در چندين مرحله نيز اين سگ هاي ولگرد به مردم حمله ور شده اند.
بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي افزود: قتل دختر دانشجو منتفي است و دوربين وي حاوي عکس هايي است که از برف گرفته شده و جسد وي نيز براي تعيين دقيق علت مرگ به پزشکي قانوني منتقل شده است.
بازپرس ويژه قتل تهران افزود: از جمله دستورهايي که صادر شده معدوم کردن سگ هاي ولگرد در اين منطقه بود و قدر مسلم اگر مسوولان شهري به جمع آوري سگ هاي ولگرد آن هم در داخل شهر اهتمام مي کردند، قطعا امروز شاهد مرگ دختر دانشجويي که با هزاران آرزو زندگي مي کرد، نبوديم

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

باران کوثری

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

قهرمان اتوموبیلرانی بانوان ایران..قیافه اش داد میزنه خیلی مایه داره

 

http://groups.yahoo.com/group/Irannroshan

پرونده تبرئه نوجواني از اتهام قتل فردي كه با ادعاي برگزاري كلاس‌هاي اخلاق، اقدام به ارتباط نامشروع با شاگردانش مي‌كرد، به واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران ارجاع شد.

به گزارش ايسنا، عصر روز 17 آذرماه سال 84 بازپرس جنايي پيشوا در جريان قتل يك جوان 19 ساله قرار گرفت و بلافاصله تحقيقات خود را آغاز كرد.

با دستگيري متهم و آغاز تحقيقات قضايي، وي به نام جعفر 16 ساله ادعا كرد:‌ از مدت‌ها قبل مهدي كه ظاهر بسيار خوبي داشت اقدام به برگزاري‌ كلاس‌هاي اخلاقي كرد و من به همراه چند نفر ديگر از دوستانم چون شيفته رفتار و اخلاق وي بوديم، به عنوان شاگرد در كلاس‌هاي وي حضور يافتيم.

وي افزود: پس از گذشت مدتي، مهدي ادعا كرد كه بار معنوي مسائل مطروحه را تنها نمي‌تواند از طريق بيان منتقل كند و انتقال كامل آن نيازمند برقراري ارتباط جسماني است.

متهم اظهار داشت كه با همين بهانه چند بار به من تجاوز كرد و زمانيكه به او اعتراض كردم و گفتم عمل تو همان لواط است، او مدعي شد كه روح حيواني در من حلول كرده و بايد نفسم كشته شود.

وي اضافه كرد: من هم چون مي‌دانستم مجازات فرد لواط كار مرگ است، روز حادثه به درب خانه‌شان رفتم و به محض اينكه در را باز كرد با چاقويي كه همراه داشتم سينه‌اش را شكافتم و خودم را به ماموران معرفي كردم.

به گزارش ايسنا، قاضي عصمت‌الله جابري داديار اجرايي احكام دادسراي جنايي تهران با اعلام اين خبر گفت:‌ 5 نفر ديگر از شاگردان مقتول نيز با اعلام شكايت اظهار كردند كه وي به آنها نيز تجاوز كرده است.

وي افزود: با توجه به مهدورالدم بودن مقتول، قضات شعبه‌ي 71 دادگاه كيفري استان روز 5 دي ماه سال گذشته حكم به برائت متهم دادند و اين پرونده صبح امروز، به واحد اجراي احكام ارجاع شد.

قاضي جابري همچنين با تاكيد بر لزوم هوشياري خانواده‌ها نسبت به افراد مورد معاشرت فرزندانشان به خبرنگار ايسنا گفت:‌ لازم است كه خانواده‌ها براي تعليم و تربيت فرزندان خود به فردي اعتماد نكنند و فرزندان خود را براي آموختن مسائل مختلف نزد اساتيد معتبر و مراكز آموزشي شناسنامه دار ببرند تا شاهد اين قبيل جنايات و سوءاستفاده برخي افراد از نوجوانان نباشيم.

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

حمام نواب در روزگار ساخت قیصر شلوغ و پر مشتری بود و حالا خلوت و سوت و کور شده ...

 



  
پشت بام حمام نواب در زیر بازارچه؛ برادران آب منگل جسد فرمان را با چاقویی در دست رها می کنند و می روند ... این روزها دیگر قیصرهای محل به خون خواهی فرمان نمی آیند ...!



 

http://groups.yahoo.com/group/Irannroshan

دنبال يك كلمه توي يك سايت مي گردم، چه كنم؟
فرقي كه اين حالت با حالت قبل دارد اينست كه در جستجوي يك كلمه، در تمامي صفحات يك سايت هستيم. روش كار را در دو جستجوگر google و AltaVista توضيح مي دهم.
فرض كنيد مي خواهيم ببينيم كلمه IRAN در سايت http://www.bbbb.com آمده يا نه ،
الف) در جستجوگر google در جعبه جستجو تايپ كنيد: Site: http://www.bbbb.com iran (يك فاصله خالي بين آدرس و كلمه Iran ايجاد كنيد) سپس enter را بزنيد. صفحاتي از سايت http://www.bbbb.com را كه داراي كلمه IRAN است را مي آورد.
ب) در جستجو گر Altavista در جعبه جستجو تايپ كنيد: URL:www.bbbb.com+iran (يك فاصله خالي بين آدرس و كلمه +iran اعمال كنيد) سپس enter را بزنيد.
اين سايت، عجب موسيقي زمينه زيبايي دارد كاش مي توانستم آن را داشته باشم.
بله منهم چندين بار اين وسوسه به سراغم آمده . اما چطور مي توان فايل موسيقي يا صدا پس زيمه يك سايت را براي خود save كرد؟ روي صفحه اي كه خواستار صداي پس زمينه آن هستيد برويد. كليك راست كنيد، و روي Source برويد و كليد موس را رها كنيد تا صفحه Source باز شود.
در اين صفحه به دنبال عبارت bgsound بگرديد. وقتي آن را يافتيد جلوي آن نام فايلي مي بينيد، مثلا به صورت pop.mid اين نام را برداريد و در جعبه آدرس سايت، آخرين عبارت (كه پس از آخرين / آمده است) را حذف كرده و بجايش اين نام را يعني pop.mid را تايپ كنيد و نهايتا كليد enter را بزنيد. فايل صوتي آماده است!
براي مثال اگر آدرس صفحه چنين بود:
http://www.worldmusic.com/africa/senegal/folkore.html
آن را به اين صورت بنويسيد:
http://www.worldmusic.com/africa/senegal/pop.mid
 

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

هر شب با یک هنرمند

عارف

 

 

 

عارف عارف کيا در ۲۹ مرداد ۱۳۱۹ (۱۰ اگوست ۱۹۴۱) در تهران چشم به دنيا گشود، او در زمان خود يکي از اولين خوانندگان پاپ بود. آشنايي عارف با دنياي خوانندگي و موسيقي از آنجا بود که مادرش آذري بود و در زمان کودکي با گوش دادن به راديو باکو به اين هنر علاقه مند شد. راديو باکو علاوه بر آهنگهاي آذري و غربي گاهي اوقات اوپراهاي معروف اروپايي را هم پخش ميکردند.
در سالهاي ۱۹۶۰ در حاليکه بيشتر آهنگها به صورت تصنيف بودند، عارف در آن زمان با ادغام کردن آهنگهاي غربي با غرلهاي رومنتيک (عاشقي) شيوه اي جديد از خوانندگي به ايران عرضه کرد. اين سبک جديد آهنگهاي عارف در بين جوانان کاملا مشهور بود، از اينجا بود که مراحل پيشرفت او شروع شد، تنها با سني ۲۱ شروع به خوانندگي در تلويزيون ملي ايران کرد.


در اولين حضور عارف در تلويزيون با دختري ايراني- آشوري آشنا شد که باهم قطعه هاي زيادي از موسيقي را اجرا کردند که مي توان «هفت آسمون» را نام برد. عارف بعدها با خوانندگاني همچون پوران، هايده، دلکش، الهه، و رامش قطعاتي از موسيقي را برگزار کرد. از قشنگترين آهنگهايي که عارف با هايده برگزار کردند مي توان به «وقتي تو هستي، آسمون پر از نوره ...» اشاره کرد.
از معروفترين کارهاي کارف مي توان به «درياي نور» اشاره کرد که هنوز بين ايرانيان مشهور ميباشد.همچنين يکي از معروف ترين خوانندگان براي فيلمها ميباشد، از اين فيلمهاي مي توان به فيلم سطان قلبها (با کارگرداني مرحوم محمدعلي فردين) را نام برد. عارف همچين در ۶ فيلم هم بازي کرده است.


در نيمه سال ۱۹۷۰ بود که از طرف مجله جوانان عارف و گوگوش را به عنوان برترين خوانندگاه پاپ برگزيدند، همچنين در همان سال بود که از طرف مجله زن روز عارف را مرد سال در بين آنهمه سياستمدار، شاعر، خواننده و ... انتخاب کردند.
عارف جوايز زيادي را دريافت کردي که در سال ۱۹۷۴ به علت خواندن آهنگي در بين بازيهاي آسياي از طرف شاه بزرگترين مدال را دريافت کرد.اين کنسرت عارف در برابر ۱۰۰،۰۰۰ نفر ايراني و ديگر مقامات عالي رتبه اي خارجي برگزار شد. اين کنسرت همانند اولين کنسرت خارجي عارف در شهر نيويورک بود که در جشن دويستمين سال استقلال آمريکا برگزار شده بود.
عارف در سال ۱۹۷۹ (اوايل انقلاب ايران) همراه با خانواده ايران را ترک کرد، ابتدا او براي ۳ سال در لندن اقامت گزيد و بعد از آن به لوس انجلس رفت و اکنون در دبی اقامت دارد. عارف داراي ۳ دختر و يک پسر ميباشد که در اروپا و امريکا زندگي مي کنند. او يکي از اعضاي فعال تيم فوتبال ستارگان مبياشد .
در سالهاي اخير عارف يکي از اعضاي فعال در گروههاي سنتي، کلاسيک، و پاپ ميباشد. عارف در سال ۱۹۹۶ با همکاري همسرش(احتمالا" اسم همسرش ژينوس بود اگه تجديد فراش نكرده باشه) شرکتي به نام Rfaye باز کردند که بيشتر آلبومهاي عارف و ديگر خوانندگان مشهوري همچون مرحوم هايده و مرحوم مازيار آنجا تکثير مي شوند.
عارف تا به حال ۵۰۰ آواز خوانده که از مشهورترين آلبومهاي او مي توان ماه و پلنگ، روزگار غربيست نازنين،آينه در آينه را نام برد.

ویگن رامش گوگوش عارف عارف Image 

 listenn

«ترانه مرد تنها با صدای عارف»(Mp3)

(Mp3)ترانه باغ بارون زده با صدای عارف

«ترانه دو صدایی نگاه کن با صدای عارف و هایده»(Mp3)

«ترانه حالا خیلی دیره با صدای عارف»(MP3)

|+| نوشته شده توسط فرزان در پنجشنبه سیزدهم دی 1386  | یک نظر

 

 

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 
 
     
 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 

 
 
 
     

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive