به گروه اینترنتی جذاب و پر از تفریحات جالب ایران روشن خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 21, 2008

[..::¯`•.¸¸¸.•` IRANROSHAN`•.¸¸¸.•`¯ ::..] WHISPER

 

 
 
 
 

 

 

 

 

به گروه شاد و بدون سانسور ایران روشن بپیوندید

http://groups.yahoo.com/group/Iranroshan

تنها

 

امروز با تو سخن خواهم گفت اما نوعی دیگر ، زیرا امروز همه چیز نوع دیگر است حتی تو.

اینگونه نگاهم نکن … راست می گویم تو نیز نوع دیگر شده ای.
امروز حتی چشمان زیبای تو نوع دیگری به من نگاه می کند … پر غرور اما زیبا.
 
چقدر در نگاهت حرف نگفته است … مرا که می شناسی حاجتم به سخن نیست.
از نگاه معنا دارت می فهمم آنچه در دل داری …
و از احساس و لحن گفتارت و شیرینی کلامت که آن هم نوع دیگریست …
 
کاش همان حرف زدن های عادی مرا دوست داشته باشی.
کاش مرا همانگونه که هستم بپذیری…
 
دل تو سخت پسند است تو بگو چگونه بگویم؟؟؟
درد دلم را ، درد تنهایی ام ، که خوب می دانم می دانی چه اندازه تنهایی ام بزرگ است.
 
می خواهم حرف هایم را فریاد کنم تا گوش فلک کر شود
اما دریغا که مردمان این زمانه مدت هاست  …
می بینند و کورند …
می شنوند و کرند …
وادریغا و صد افسوس.
 
پس چگونه بگویم ؟؟؟ … به خدا دیگر طاقتم طاق گشته و توانم از دست رفته …
دلم شکسته ، خلوت تنهایی ام کشت.
 
باز دیشب نسیم بوی تو در مشامم پیچید و چشمان زیبایت
تابلوی نگاه را بر دیوار دلم آویخت …
و صد واژه پر مهر از لبانت جاری شد.
 
تو هم مثل هیچکس مهربان بودی،
تو مثل هیچکس خندان بودی،
هزار حرف برای گفتن داشتی و نهفتی …
 
تو هم تنهایی خودت را داری و آنهم نوع دیگری است …
تو مثل هیچکس اما همیشه زیبایی.
 
دیشب من و تو باز هم دستانمان در دست بود،
مثل گذشته؟؟؟ … که نه ، واقعا نوع دیگر بود.
و باز هم گام های بلند مان سنگ فرش های خیابان را می پیمود،
و مثل همیشه مقصدمان نامعلوم بود.
 
نمی دانم ،
نمی دانم که می شود …
مرا اسیر نگاه جادویی ات کنی ،
و با وجود گرمت به کالبد یخ زده و تنهایی ام گرما بخشی.
 
ای کاش هیچ وقت این شب به اتمام نمی رسید،
تا من بیشتر از تو ، تو را ببینم.
 
دیگر نمی دانم چه بگویم ، جز اینکه :
من گرفتارترین تنهایم ، تو گرفتارترین.
تو بگو ،
من نگویم دیگر.
تو بگو ،
با یک ، دو ، سه غمزه و ناز …

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات خود، اینجا را کلیک نمائید

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
     

  

 

 

 
 
 
 

 

 

 

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive